• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

مسابقات قهرمانی جهان دوی کوهستان -سال ۲۰۲۱

  • کد خبر : 36955
  • 30 فروردین 1400 - 12:54
مسابقات قهرمانی جهان دوی کوهستان -سال ۲۰۲۱
بام نیوز: رشته ورتیکال در مسافت ۲ کیلومتر و ۸۰۰ متر؛ رشته اسکای اولترا در مسافت ۶۸ کیلومتر؛ و رشته اسکای در مسافت ۴۲ کیلومتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، پس از یک‌سال وقفه در برگزاری مسابقات دوی کوهستان فدراسیون بین‌المللی دوی کوهستان «ISF» به دلیل همه‌گیری «کرونا»، امسال مسابقات قهرمانی جهان دوی کوهستان و قهرمانی جوانان جهان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جهان دوی کوهستان

رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه در ارتفاعات وال‌دِ‌بوئی پیرنه اسپانیا برگزار خواهد شد.
-انتظار می‌رود که ورزشکاران بیش از ۲۹ کشور در این رقابت‌ها حضور بهم رسانند. این رقابت‌ها در سه رشته وِرتیکا، اسکای و اسکای اولترا برگزار می‌شوند.
شایان ذکر است؛ به بهترین نتایج در مجموع دو رشته ورتیکال و اسکای تحت عنوان کمبایند نیز مدال تعلق خواهد گرفت که در مجموع مسابقه، ۲۷ مدال اهداء خواهد شد.
ورزشکاران می‌توانند به صورت انفرادی و یا در قالب تیم ملی حضور یابند که در صورت حضور در قالب تیم ملی، مدال تیمی نیز برای آنان لحاظ خواهد شد.
رشته ورتیکال در مسافت ۲ کیلومتر و ۸۰۰ متر؛ رشته «اسکای اولترا» در مسافت ۶۸ کیلومتر؛ و رشته اسکای در مسافت ۴۲ کیلومتر برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان

این رقابت‌ها از ۸ تا ۱۰ مردادماه در رده سنی ۱۵ تا ۲۳ سال در ارتفاعات «لاکوئیلا» رُم ایتالیا و در دو رشته وِرتیکال و اسکای برگزار می‌شوند.
در رشته ورتیکال، رقابت‌ها در مسافت ۳ کیلومتر و ۸۰۰ متر و با افزایش ارتفاع ۱۰۰۰ متر؛ و در رشته اسکای رقابت‌ها در مسافت ۲۳ کیلومتر و با افزایش ارتفاع ۲۳۶۹ متر خواهد بود.

منبع: وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی دوی کوهستان

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=36955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.