• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
1
حوادث کوهستان:

مشاهده دو لکه در آتش‌کوه و امیدواری به پیدا شدن مرد ۵۲ ساله در دشت هویج

  • کد خبر : 3488
  • 05 آبان 1399 - 7:34
مشاهده دو لکه در آتش‌کوه و امیدواری به پیدا شدن مرد ۵۲ ساله در دشت هویج
بام نیوز: مدیر انجمن پزشکی کوهستان ایران درگفتگو با پایگاه خبری بام اظهار داشت : ۴ روز از گم شدن مرد ۵۲ ساله در دشت هویجِ ارتفاعات استان تهران می‌گذرد و تنها دو لکه امیدها را برای پیدا کردن او در میان امدادگران زنده نگه داشته است.

دکتر حمید مساعدیان مدیر انجمن پزشکی کوهستان ایران درگفتگو با پایگاه خبری بام اظهار داشت : ۴ روز از گم شدن مرد ۵۲ ساله در دشت هویجِ ارتفاعات استان تهران می‌گذرد و تنها دو لکه امیدها را برای پیدا کردن او در میان امدادگران زنده نگه داشته است.

مساعدیان بیان داشت: روز چهارشنبه آخرین روز مهر سال ۹۹، گزارش گم شدن یک مرد ۵۲ ساله در دشت هویج توسط کلانتری ۱۶۶ لواسانات به هلال‌احمر استان تهران اعلام و بلافاصله یک تیم از شمیرانات با خودروی پیکاپ به منطقه‌ی اعلامی اعزام شد که جست‌وجوها به نتیجه نرسید و عملیات به روز بعد موکول شد.

▪️ یک تیم واکنش سریع استان و یک تیم دیگر از شمیرانات عملیات جست‌وجو را در دومین روز از وقوع حادثه آغاز کردند، اما با توجه به شرایط منطقه و نیاز به جست‌وجوی هوایی یک دستگاه پهباد هم از شعبه اسلامشهر به منطقه اعزام شد و عملیات را ادامه داد.

▪️در ادامه با اضافه شدن نفرات جدید از امدادگران و ادامه جست‌وجوها در ۶ منطقه‌ی افجه، دشت هویج، پرسون، برگ جهان، ریزان و آتش کوه، فرد گمشده پیدا نشد و عملیات به روز سوم و چهارم رسید.

▪️در حال حاضر هم تنها دو لکه در آتش‌کوه توسط پهباد شناسایی شده است که بنا شده تیم‌های جست‌وجو و نجات با یک دوربین فوق حرفه‌ای از وجود این لکه‌ها و ارتباط آنها با فرد گمشده اطمینان حاصل کنند؛ در صورت تایید شدن این موضوع تیم ها همراه با فرمانده تیم واکنش سریع استان تهران امشب را در قله کمپ می‌زنند تا فردا صبح با طلوع آفتاب عملیات را مجدد ادامه دهند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.