• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
4

معاون حقوقی استقلال: از دعوت فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم/اعضای باشگاه رقیب به آجورلو توهین کردند

  • کد خبر : 67607
  • 14 دی 1400 - 10:04
معاون حقوقی استقلال: از دعوت فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم/اعضای باشگاه رقیب به آجورلو توهین کردند
بام نیوز: معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: از دعوت کمیته انضباطی فدراسیون استفاده و استقبال می کنیم.

فرشید سمیعی در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز در خصوص دعوت فدراسیون فوتبال از دو باشگاه براى بررسى موضوع صدور بیانیه هاى اخیر اظهار داشت:از این فرصت مغتنم براى رسیدگى به تخلفات باشگاه رقیب استقبال مى کنیم و مى توانیم گزارش مبسوطى از موارد مرتبط را به مسئولین فدراسیون ارائه بدهیم.

سمیعى اضافه کرد: رویکرد باشگاه استقلال پرهیز از تنش و تشنج و تمرکز بر فعالیت هاى مرتبط با ماموریت هاى باشگاه است اما مجموعه دیگرى که به دلیل بحران ها و تنش هاى مدیریتى و بى ثباتى نگران بروز تغییرات است متوسل به رفتارهاى غیر حرفه اى و غیراخلاقى مى شود که طبیعتا باشگاه استقلال در این موقعیت نمى تواند از حقوق خودش دفاع نکند.

معاون حقوقى باشگاه استقلال گفت:از فرصت مغتنمى که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده مى کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگى شود. مدیرعامل و سرمربى این باشگاه در مورد پرونده اى اظهار نظرى و موضع گیرى کرده اند که هیچ ارتباط و سمتى در آن ندارند، اقدام به صدور بیانیه اى با هدف تاثیرگذارى در روند رسیدگى به پرونده مى کنند که تخلف آشکار و حرکتى غیر حرفه اى و غیر اخلاقى است. منصوبین و کارمندان آنها هم در بخش روابط عمومى و رسانه اى این باشگاه اقدام به وارد کردن اتهام کذب و توهین به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال کرده اند که مستندات مرتبط در این زمینه هم به فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش ارائه و موضوع پیگیرى خواهد شد.

وی تصریح کرد: فضاى مطلوب این است که دو طرف در آرامش و با رویکردى حرفه اى در میدان ورزش با هم رقابت کنند اما وقتى یک طرف روى به رفتار غیر حرفه اى و اقدامات ناجوانمردانه آورده باشگاه استقلال یک قدم از حق خودش عقب نشینى نمى کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=67607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.