• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
0

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: رونق گردشگری شیراز با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش در حفظ شناسانه شهر ممکن می‌شود.

  • کد خبر : 71733
  • 15 اسفند 1400 - 9:00
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: رونق گردشگری شیراز با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش در حفظ شناسانه شهر ممکن می‌شود.
بام نیوز:معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: رونق گردشگری شیراز با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش در حفظ شناسانه شهر ممکن می‌شود.

به گزارش بام نیوز، محمد فرخ‌زاده در حاشیه بازدید سرزده از بافت تاریخی شیراز بیان کرد: رونق گردشگری شیراز با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش در حفظ شناسانه شهر ممکن می‌شود که آن هم در سایه همدلی و تعامل بین فعالان گردشگری و متولیان امر امکان پذیر است‌.

به نقل از معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، او هدف از این بازدید را نظارت بر آماده سازی و رعایت پروتکل‌های مصوب ستاد کرونا در این مناطق و ارزیابی رضایت مسافرین و مهمانان شهر شیراز از سطح کیفیت در ارائه خدمات عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استان اضافه کرد: بررسی مشکلات مربوط به منازل بوم گردی از زبان خود مالکین، رصد آسیب‌های و معضلات اجتماعی موجود در بافت و  ساز و کار قانونی مدیریت و کنترل آنها از طریق ارجاع به متولیان امر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

فرخ‌زاده با تاکید بر این که در راستای ارتقای مطلوب ارائه خدمات در بافت بازدید و نظارتپها پیوسته و ادواری انجام خواهد شد، عنوان کرد: هدف غایی از بازدیدهای سرزده بررسی راهکارهای علمی و عملی به منظور ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.