• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
2

مغانلو: از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارم

  • کد خبر : 27633
  • 02 اسفند 1399 - 9:15
مغانلو: از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارم
بام نیوز: شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتا کلارای پرتغال می‌گوید که از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد، اما در جریان امور رضایت نامه اش نیست.

به گزارش بام نیوز: شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتا کلارای پرتغال می‌گوید که از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد، اما در جریان امور رضایت نامه اش نیست.

با رسمی شدن انتقال مهدی ترابی به تیم فوتبال پرسپولیس، حالا مهدی ترابی تبدیل به جذاب ترین گزینه نقل و انتقالات زمستانی شده است؛ بازیکنی که فصل گذشته گلزن ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر بود و تصمیم به حضور در لیگ پرتغال و تیم فوتبال سانتا کلارا گرفت اما حالا بعد از چند ماه احتمال حضورش در لیگ ایران مطرح شده است.

او امشب در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت و در این خصوص اظهار نظر کرد: «خداراشکر شرایط خوبی دارم، توانستم در بازی آخر هم بازی کنم و نمره خوبی هم بگیرم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.»

مغانلو در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در لیگ پرتغال راضی است؟ گفت: «بالاخره باید شرایطی را تجربه می‌کردم و از روند یکنواختی در می‌آمدم و چیزهای زیادی یاد گرفتم و امیدوارم که تداوم داشته باشد.»

سوال بعدی این بود که از چه تیم هایی پیشنهاد دارد؟ مغانلو توضیح داد: «باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده و دو باشگاه دیگر هم همینطور. خودم دخالتی نمی‌کنم و اگر مدیربرنامه ام صلاح بدانند منتقل می‌شوم و خودم دخالتی نمی‌کنم. اگر اتفاق بیفتد برای من خوشحال کننده است؛ چه پرسپولیس، چه تراکتور و سپاهان. تیم های بزرگی هستند و آرزوی هر بازیکنی است که در تیم های دیگر بازی کنند.»

وی درباره تیم های خواهانش پاسخ داد: «سپاهان پیشنهاد نداده اما پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دادند.»

در ساعات اخیر همچنین شایعاتی پیرامون دریافت رضایت نامه مغانلو توسط خودش مطرح شده که او در این باره گفت: «من فکر کنم [موضوع] رضایت نامه را مدیربرنامه ام بیشتر در جریان است و اطلاع خاصی ندارم.»

شهریار مغانلو در مورد علاقه اش به پرسپولیس عنوان کرد: «من پرسپولیس را دوست دارم چون تیم بزرگی است و موفقیت هایی کسب کرده و باید ببینیم چه پیش می‌آید.»

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.