• امروز : پنجشنبه, ۱۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 7 March - 2024
کل اخبار 24601
1

ملی پوش المپیکی: لیگ برتر نقطه عطف بوکس بود

  • کد خبر : 29605
  • 11 اسفند 1399 - 19:02
ملی پوش المپیکی: لیگ برتر نقطه عطف بوکس بود
بام نیوز:المپین تیم ملی بوکس ایران معتقد است که برگزاری لیگ نقطه عطف این رشته بود، اما می‌شد مسابقات را با سطح بالاتری برگزار کرد.

شاهین موسوی در گفت‌وگو با بام نیوز، درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بوکس پس از ۱۱ سال و قهرمانی تیم پلیمر در این مسابقات، توضیح داد: امسال به دلیل مسائلی که وجود داشت خیلی در مسابقه و چالش نبودیم و تنها مسابقه ما اردوی مشترک با تیم ملی سوریه بود. لیگ هم چون متمرکز برگزار شد برای ما خوب شد و توانستیم شرایط بهتری را برای خودمان ایجاد کنیم.

او در مورد سطح مسابقات نیز گفت: طبق برنامه لیگ هر روز مسابقه برگزار می‌شد که این موضوع اتفاق خوبی بود. همانطور که آقای استکی سرمربی تیم ملی گفتند، برگزاری مسابقات لیگ یک نقطه عطف برای بوکس بود. هم برای ما ملی‌پوشان که مسابقه نداشتیم، و هم برای سایر بوکسورها که منبع درآمدی نداشتند.

موسوی افزود: سطح بوکسورها هم خوب بود، اما می‌شد از این بهتر باشد. اگر تعداد تیم‌ها در لیگ بیشتر بود قطعا فشار بدنی بیشتری به بوکسوها وارد می‌شد. به عنوان مثال چون در دور گروهی یکی از حریفان به من کله زد، بخاطر شکستگی ابرو کم‌تر مسابقه دادم، اما در مجموع می‌توان سطح لیگ را خوب ارزیابی کرد.

المپین تیم ملی بوکس ایران درباره برگزاری مسابقات در دو گروه، توضیح داد: نفرات خوبی در تیم‌ها بودند، اما چون تیم‌ها در یک گروه حضور نداشتند با سایر بوکسورها مسابقه ندادیم. البته گروه بندی خوب بود و توانستیم خوب کار کنیم، خوشبختانه همه چیز قابل قبول انجام شد.

او در مورد قراردادهای بسته شده با بوکسورها نیز گفت: ابتدا قرار بود قراردادهای خوبی ببندیم، اما یک مقدار نظرات برگشت و با مبالغ پایین‌تر قرارداد بستیم. به هر حال اولین دوره بود و در کل رضایت بخش است. مسئولان گفته‌اند که دوره‌های بعد قراردادها بهتر می‌شود. البته تیم پلیمر واقعا خوب هزینه کرد و بهترین تیم این مسابقات بود، تدارکات خوب داشتیم و حتی پزشک هم کنار تیم حضور داشت، در مجموع شخصا راضی هستم.

موسوی درباره برنامه‌های تیم ملی بوکس نیز گفت: قرار بود ارمنستان برای اردوی مشترک به ایران بیاید ولی به دلیل اینکه مسابقات فرانسه لغو شد، آمدن این تیم هم کنسل شد. یک مقدار برنامه‌ریزی ها بهم ریخت، اما اردوهای ما هستند. در حال حاضر تورنمنت‌های خوبی توسط کشورهایی چون بلغارستان، مجارستان و … در اروپا برگزار می‌شود که حضور در آن‌ها می‌تواند کمک بسیاری به بوکسورهای ایران کند.

او در پایان گفت: امیدوارم ما هم بتوانیم در چنین تورنمنت‌هایی شرکت کنیم چون تنها مسابقات ما با تیم ملی سوریه بود. تا آنجا که می‌دانم تورنمنتی در آسیا برگزار نمی‌شود، به همین دلیل امیدوارم شرایطی باشد که در تورنمنت‌های قوی اروپایی شرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=29605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.