• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24559
1

ملی پوش فوتسال: امسال به دنبال قهرمانی دوباره با گیتی پسند هستم/پیوستنم به سپاهان در حد حرف بود

  • کد خبر : 75048
  • 04 خرداد 1401 - 18:40
ملی پوش فوتسال: امسال به دنبال قهرمانی دوباره با گیتی پسند هستم/پیوستنم به سپاهان در حد حرف بود
بام نیوز: ملی پوش جوان گیتی پسند گفت: امسال هم دنبال قهرمانی دوباره با گیتی پسند هستم.

به گزارش بام نیوز، مسعود یوسف بازیکن جوان در رابطه با تمدید قرارداد خود با باشگاه گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: گیتی پسند یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای در سطح آسیاست که هر جوانی آرزو دارد روزی پیراهن این تیم را بر تن کند و با توجه به شناخت کافی از این باشگاه و مدیران آن داشتم قراردادم را تمدید کردم تا همچنان افتخار پوشیدن پیراهن گیتی پسند را داشته باشم.

وی افزود: مدیران گیتی پسند شرایط را طوری فراهم کرده‌اند که بازیکنان تیم بدون هیچ دغدغه‌ای روی تمرینات تمرکز کنند. محمد کشاورز سال گذشته نشان داد به جوانان بها می دهد و امسال نیز در بازار نقل و انتقالات با جذب جوانان به خوبی می‌توان این موضوع را حس کرد که در این باشگاه به جوانگرایی بشدت حمایت می‌شود.

یوسف ادامه داد: ترکیب جوان و با تجربه در گیتی پسند سال گذشته منجر به قهرمانی این تیم شد و قطعا امسال بدنبال دبل قهرمانی در لیگ برتر خواهیم بود.

ملی پوش فوتسال با تمجید از عملکرد وحید شمسایی در تیم ملی عنوان کرد: سرمربی تیم ملی با دعوت از جوانان بدنبال ساختن یک نسل جدید برای فوتسال کشور است و این موضوع را در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا بخوبی نشان داد.

یوسف در رابطه با خبر انتقال به تیم سپاهان گفت: پیوستن من به سپاهان فقط در حد حرف بود و نمی‌دانم چطور خبر آن به این تیم در خروجی رسانه باشگاه قرار گرفته بود که خودم نیز تعجب کردم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.