• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
3

ممنوعیت ورود مردم به تفرجگاه‌ها به علت هشدار هواشناسی

  • کد خبر : 77520
  • 04 مرداد 1401 - 19:55
ممنوعیت ورود مردم به تفرجگاه‌ها به علت هشدار هواشناسی
بام: فرماندار مهریز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، پدیده بارشی پیش‌رو و سیل احتمالی، ورود مردم و مسافران به تفرجگاه‌های بخش مرکزی شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار بام، محمد دهقان بنادکی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان افزود: علاوه بر ممنوعیت به تفرجگاه‌ها، نصب هرگونه چادر، خیمه و موکب در رودخانه‌های فصلی منطقه ممنوع است.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان پدیده بارشی پیش‌رو، مرخصی و ماموریت تمامی مدیران لغو و تمامی دستگاه‌های امدادی و اجرایی شهرستان در آماده باش کامل و اقدامات لازم در جهت لایروبی مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان و اعلام گزارش آن به فرمانداری صورت گیرد .

این مسئول بیان کرد: تمامی تورهای مسافرتی و اکیپ‌های کوهنوردی و گردشگری در شهرستان تا پایان این پدیده لغو و هیچ قصوری از مدیران در خصوص خسارات سیل احتمالی پذیرفته نیست.

دهقان گفت: بخشداری مرکزی و دهیاران شهرستان نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تمهیدات لازم و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی ظرف ۲۴ آینده اقدام لازم به عمل آورند.

فرماندار مهریز تاکید کرد: دستگاه‌های متولی سریعا نسبت به لایروبی و مرمت پشت بندهای خاکی و سیل بندهای شهرستان اقدام و گزارش آن را به فرمانداری اعلام کنند.

دهقان بیان کرد: تمامی نهادهای حمایتی و کمک رسان مهریز از منازل محرومین و افراد تحت پوشش شهرستان بازدید و در صورت نیاز به تجهیزات و امکانات اقدام لازم به عمل آورند.

رییس ستاد بحران شهرستان مهریز افزود: با کمک و همکاری رسانه‌های شهرستان اطلاع رسانی و هشدارهای هواشناسی به مردم مخابره شود.

دهقان بنادکی افزود: تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا علاوه بر آماده باش در برابر سیل احتمالی به بهترین شکل ممکن از این رحمت الهی استفاده کنیم و هیچ قصوری از مدیران در خصوص خسارات سیل احتمالی پذیرفته نیست.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.