• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

منصوریان: شرایط جدول برای هر دو تیم مهم است/سپاهان باید نتیجه بگیرد اما نه در بازی فردا

  • کد خبر : 64965
  • 18 آذر 1400 - 12:15
منصوریان: شرایط جدول برای هر دو تیم مهم است/سپاهان باید نتیجه بگیرد اما نه در بازی فردا
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فردا بازی سخت و سنگینی داریم زیرا شرایط جدول برای هر ۲ تیم برای کسب امتیاز خیلی مهم است.

به گزارش بام نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم و وقتی به اصفهان می‌آیم انرژی ویژه‌ای می‌گیرم، مدتی که در اصفهان بودم از این شهر لذت بردم.

وی ادامه داد: فردا بازی سخت و سنگینی داریم زیرا شرایط جدول برای هر ۲ تیم برای کسب امتیاز خیلی مهم است؛ سپاهان هفته گذشته بازی بسیار خوبی انجام داد اما تیم قلعه‌نویی سپاهان‌ را خوب آنالیز کرده بود و توانست سپاهان را شکست دهد.

منصوریان تصریح کرد: سپاهان بسیار بابرنامه و پرمهره است، فارغ از نتیجه فردا، سپاهان از معدود تیم‌هایی است که از سال ۸۱ شکل حرفه‌ای به خود گرفته است، هر سال پیشرفت کرده و اگر تیم کاملی بخواهیم اسم ببریم باید نم سپاهان را ببریم، امکانات کاملی را در اختیار تیم قرار می‌دهد.

سرمربی نفت آبادان افزود: سپاهان مربی جوان و دوست‌داشتنی دارد که به او علاقه دارم به دلیل این‌که هر چیزی که می‌بیند می‌گوید و فرافکنی نمی‌کند، در دوران بازی‌گری نیز موفق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم زیرا به اندازه تیم‌های دیگر شرایط مالی نداریم و از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم و می‌خواهیم با تلاش این نقص را جبران کنیم؛ امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازی فردا قشنگ خواهد شد و امیدوارم در بهترین شرایط روحی با امتیاز اصفهان را ترک کنیم، وقت زیادی روی این بازی گذاشتیم.

منصوریان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: چند مصدوم و نیمه‌مصدوم داریم و اگر تیم پزشکی بتواند یک یا ۲ بازیکن به ما کمک کنند، ۴ یا ۵ نفر مصدوم داریم، محروم نداریم و سایز بازیکنان نیز سرحال هستند.

سرمربی نفت آبادان در پایان بیان داشت: امیدوارم مسیر خوبی را در جدول طی کنیم؛ همچنین تیم‌هایی مثل سپاهان که هزینه می‌کنند باید به نتیجه دلخواه برسند اما نه در بازی فردا.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.