• امروز : جمعه, ۱۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 8 March - 2024
کل اخبار 24609
0

موفقیت تیم دراگون بت استان بوشهر در لیگ برتر باشگاه های کشور

  • کد خبر : 86310
  • 11 خرداد 1402 - 21:22
موفقیت تیم دراگون بت استان بوشهر در لیگ برتر باشگاه های کشور
بام: در پایان لیگ برتر دراگون‌بوت آقایان سکان بوشهر در سنی آزاد نایب قهرمان و رده سنی بزرگسالان به عنوان سوم کشور رسیدند.

به گزارش بام؛، مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت آقایان بعدازظهر امروز با برگزاری مرحله چهارم ادامه پیدا کرد و قایقرانان در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.
در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های سکان بوشهر، ملوان نداجا و ملوان انزلی در رده سنی آزاد و باشگاه‌های سکان تهران، سایپا، سکان بوشهر، ملوان انزلی، اژدهای سفید، ابر سفید انزلی و آینوس‌فر در رده بزرگسال حضور داشتند.

در دراگون‌بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد آقایان ملوان نداجا با زمان ۴:۳۶.۷۷ دقیقه مدال طلا، ملوان انزلی با زمان ۴:۴۰.۵۵ دقیقه مدال نقره و سکان بوشهر با زمان ۴:۴۰.۶۹ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی بزرگسال ابر سفید انزلی با زمان ۲:۲۰.۸۴ دقیقه مقام اول، سکان تهران با زمان ۲:۲۲.۲۹ دقیقه مقام دوم و سکان بوشهر با زمان ۲:۲۵.۴۶ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد سکان بوشهر با زمان ۵۰.۱۹ ثانیه اول، ملوان انزلی با زمان ۵۰.۴۴ ثانیه دوم و ملوان نداجا با زمان ۵۱.۲۱ ثانیه سوم شدند.

در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی بزرگسال ابر سفید انزلی با زمان ۵۲.۰۴ ثانیه مقام اول، سکان تهران با زمان ۵۳.۳۲ ثانیه مقام دوم و سکان بوشهر با زمان ۵۵.۰۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس دومین دوره لیگ برتر دراگون بوت آقایان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات در رده سنی آزاد ملوان نداجا با ۳۵ امتیاز قهرمان شد، سکان بوشهر با ۲۶ امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و ملوان انزلی با ۱۹ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

در رده سنی بزرگسال نیز ابر سفید انزلی با ۵۴ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، سکان تهران با ۴۲ امتیاز نائب‌قهرمان شد و سکان بوشهر با ۳۶ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.