• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

مکملی به نام هندوانه

  • کد خبر : 31601
  • 27 اسفند 1399 - 16:37
مکملی به نام هندوانه
بام نیوز: هندوانه منبع بسیار خوبی از ویتامین C و A و B است. حضور ویتامین‌های B برای تولید انرژی حیاتی هستند. ویتامین ث نیز براحتی می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه کند.

شاید شوخی بنظر برسد ولی هندوانه بی شباهت به یک مکمل قدرتمند نیست. فواید بسیار در کنار قیمت نسبتا ارزان از این میوه تابستانی یک مکمل تمام عیار ساخته است. می گویید نه! با ما همراه باشید:

بهترین آنتی ‌اکسیدان‌ها در آن یافت می‌شود. یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها کاروتن است که لیکوپن نامیده می‌شود. لیکوپن در بدن حرکت کرده و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند.

هندوانه منبع بسیار خوبی از ویتامین C و A و B است. حضور ویتامین‌های B برای تولید انرژی حیاتی هستند. ویتامین ث نیز براحتی می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه کند.

زمانی که تمرین می کنیم بواسطه تعریق مقدار زیادی الکترولیت از دست می دهیم. هندوانه میوه‌‌ای است که حاوی میزان بالایی الکترولیت سدیم و پتاسیم است که براحتی می تواند مقادیر از دست رفته را براحتی جبران کند.

هندوانه شامل ۹۲ درصد آب است، همچنین دارای آمینواسید غیر ضروری به نام سیترولین است، سیترولین بواسطه کلیه تبدیل به محبوب ترین آمینواسید دنیای بدنسازی، یعنی آرژنین یا همان نیتریک اکسید می شود که وظیفه توسعه عروق و افزایش پمپ در حین و پس از تمرین را بر عهده دارد.

حال که با فواید هندوانه به عنوان یک مکمل طبیعی آشنا شدید توصیه ما استفاده از آن بعد از یک جلسه سخت و سنگین برای دستیابی به ریکاوری عضلات با کمترین هزینه می باشد. ازآنجا که مقدار آب زیادی دارد، آب موردنیاز بدن ما را تامین می‌کند و هیچ چیز در یک روز گرم تابستانی بهتر از خوردن یک تکه هندوانه دلچسب و آب‌دار نیست!

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=31601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.