• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
3

میرحسینی: مبلغ قراردادم در لیگ تکواندو خنده‌دار است/ تمام سال را فقط تمرین کرده ایم

  • کد خبر : 19768
  • 01 بهمن 1399 - 20:42
میرحسینی: مبلغ قراردادم در لیگ تکواندو خنده‌دار است/ تمام سال را فقط تمرین کرده ایم
بام نیوز: تکواندوکار تیم فتح صدر البرز گفت: کل سال را تمرین داشتم و آمادگی زیادی برای حضور در لیگ دارم.

به گزارش بام نیوز: ملیکا میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تکواندو سال ۹۹، اظهار داشت: مسابقات امسال خیلی متفاوت است و به صورت متمرکز، تورنمنتی و پشت سر هم برگزار می‌شود. برای من و ورزشکارانی که مدت زیادی از مسابقات دور بودند، تجربه جالب و فرصت مناسبی است تا آمادگی خود را نشان دهیم. کل سال را تمرین داشتم و از آمادگی زیادی برای حضور در لیگ تکواندو برخوردارم.

وی در خصوص دعوت نفرات برتر لیگ به تیم ملی بانوان، گفت: سرمربی تیم ملی اعلام کرده که درخشش در لیگ معیار و ملاک دعوت نفرات به اردو است. به نظرم ۵ تا ۶ نفر از تیم فتح صدر البزر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه تیم فتح صدر البرز در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: از تیم راضی هستم. پارسال هم در این تیم بودم و از هر لحاظی بهترین بود. پارسال قهرمان شد و امسال هم سعی داریم تا قهرمان شویم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در خصوص اینکه قراردادهای بانوان خیلی کمتر از بخش مردان است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این است که قراردادهای مالی بازیکنان دختر در تکواندو به شدت کم است. قراردادهای تکواندوکاران نسبت به رشته‌های دیگر مانند کبدی، والیبال، فوتبال و… هم خیلی کم است. خجالت می‌کشم به دوستان در رشته‌های مختلف رقم قراردادم را بگویم. به آنها می‌گویم که قرارداد نبسته‌ام چون اگر مبلغ را بگویم، به من می‌خندند.

وی یادآور شد: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که اسپانسرها جذب تکواندو شوند. این رشته در مسابقات مختلف خصوصاً در رقابتهای جهانی و المپیک، نسبت به سایرین مدال‌های زیادتری دارد که اصلا به این موضوع توجهی نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=19768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.