• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24676
3

نام دربی تاثیر زیادی روی بازیِ دو تیم دارد

  • کد خبر : 18026
  • 22 دی 1399 - 11:43
نام دربی تاثیر زیادی روی بازیِ دو تیم دارد
بام نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره شرایط آبی پوشان پیش از دربی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش بام نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره شرایط آبی پوشان پیش از دربی توضیحاتی را بیان کرد.

صادق ورمزیار بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در رابطه با بدون تماشاگر برگزار شدن شهرآورد ۹۴ بیان کرد: در همه دربی‌ها جمعیت زیادی چه استقلالی و چه پرسپولیسی حضور داشتند. این تماشاگران تاثیر زیادی روی نتیجه بازی دارند. حضور تماشاگران می‌تواند برای یک سری از بازیکنان استرس زا و برای برخی دیگر موجب بالا رفتن روحیه و انگیزه شود. وقتی تماشاگران بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند، بازیکن دچار انرژی و انگیزه خاصی می‌شود. این اتفاق موجب زیباتر شدن بازی، مخصوصا شهرآورد پایتخت می‌شود.

او در پاسخ این سوال که محمود فکری و یحیی گل محمدی برای خطوط دفاعی و هجومی تیم های خود چه برنامه ای دارند، گفت: نام این بازی دربی است. همین نام می‌تواند تاثیر زیادی روی روند بازی داشته باشد. قطعا مدیران و مربیان می خواهند در این بازی برنده شوند. تیم فوتبال استقلال با وجود مهدی قایدی، دیاباته، ارسلان مطهری و مسعود ریگی خط هافبک و حمله خوبی دارد. آبی‌پوشان یک دروازه بان بسیار آماده دارند که این روز‌ها فرشته نجات آن‌ها شده است.

ورمزیار ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که دروازه بان و خط هافبک خوبی دارد. سرخ‌ها با وجود کمال کامیابی نیا، سرلک و احمد نوالهی خط هافبک جنگنده‌ای دارند. در خط دفاعی نیز سید جلال حسینی و کنعانی زادگان تا به اینجا عملکرد خوبی داشته اند.

او در ادامه تصریح کرد: من فکر می‌کنم این بازی برابر است. استقلال و پرسپولیس هر کدام بتوانند از تک فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند، برنده بازی خواهند شد.

نام دربی تاثیر زیادی روی بازیِ دو تیم دارد

این دربی باید برنده داشته باشد

بازیکن اسبق آبی پوشان در خصوص اینکه دربی ۹۴ دوازدهمین شهر آوردی است که در دی ماه برگزار می‌شود و یازده دیدار قبلی مساوی شده است، اظهار داشت: آمار خیلی نمی‌تواند به نتیجه و پیش بینی نتیجه کمک کند، اما در حال حاضر آبی‌ها وضعیت بهتری از نظر وجود مهره تاثیر گذار دارند. تیم فوتبال استقلال از سرخ پوشان کامل‌تر است و به اعتقاد من نتیجه این دیدار مانند ۱۱ دیدار گذشته نخواهد بود. تقسیم امتیازات بین ۲ تیم بعد از ۱۱ دربی کافی است و در دوازدهمین دربی باید یک تیم برنده شود، زیرا وضعیت تیم‌ها و نفرات به شکلی است که این شهرآورد باید برد داشته باشد.

ورمزیار در رابطه با شهرآورد‌هایی که به میدان رفته است، عنوان کرد: من در شهرآورد بدون تماشاگر بازی نکرده ام. تجربه ۱۶ شهرآورد را دارم. در این میان خاطرات زیبایی دارم. از اولین دربی ام که سال ۶۵ بود تا آخرین آن‌ که سال ۷۵ بود. تیم استقلال فقط ۲ دربی را واگذار کرد.۳ گل در دربی زدم. در شهرآورد پایتخت مقابل وحید قلیچ، نیما نکیسا و احمد رضا عابد زاده گلزنی کردم.

او در خصوص پیش بینی نتیجه شهرآورد پایتخت، گفت: پیش بینی نتیجه سخت است. هر ۲ تیم خوب هستند، اما تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، مقداری ضعیف شده است. در آن طرف استقلال بازی‌های خوبی انجام داده است و از نظر مهره و شرایط روحی و روانی وضعیت بهتری دارد.

ورمزیار ادامه داد: شرایط استقلال خوب است، اما اگر شاگردان محمود فکری در بال‌های کناری کمی تقویت شوند، این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی در لیگ قهرمانان آسیا برای گفتن داشته باشد. سرخ پوشان در خط حمله نسبت به دیگر پست ها دارای ضعف هستند و این مشکل بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود. غیبت عیسی آل کثیر در این بازی مشهود خواهد بود.

ورمزیار در پایان تصریح کرد: امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی شاهد باشیم. داور‌های دربی همیشه برای قضاوت خوب می‌آیند. کمک داور‌ها باید تمرکز زیادی روی بازی داشته باشند چرا که شهرآورد بازی حساسی است. من از بازیکنان ۲ تیم می‌خواهم بگذارند داور با آرامش سوت بزند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.