• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
1

نبود دوچرخه مشکل تنها نماینده ایران در پارالمپیک توکیو

  • کد خبر : 48500
  • 03 مرداد 1400 - 1:54
نبود دوچرخه مشکل تنها نماینده ایران در پارالمپیک توکیو
بام نیوز: تنها نماینده دوچرخه سوار ایران در پارالمپیک توکیو با اشاره به نداشتن دوچرخه برای تمرین و شرکت در بازیهای پارالمپیک گفت: به دلیل شکستن دوچرخه ام در جریان تمرینات، در حال حاضر دوچرخه مناسب جاده برای پیگیری تمرینات و شرکت در پارالمپیک ندارم.

مهدی محمدی در گفت و گو با بام نیوز، اظهار کرد: امروز در جریان پیگیری تمریناتم در جاده و در ماده استقامت متاسفانه از مسیر خارج شدم و این مساله سبب شکستن دوچرخه ام شد.

وی گفت: قرار است در بازیهای پارالمپیک توکیو در سه رشته استقامت، تایم تریل انفرادی و پیست شرکت کنم که در رشته استقامت دوچرخه مناسب این ماده را ندارم، امیدوارم با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک سریعتر بتوانم دوچرخه استقامت تهیه کنم تا مشکلی برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو در این ماده نداشته باشم.

محمدی همچنین با بیان این که ۲ سال است از تمرینات پیست دور هستم، افزود: چون پیست مناسبی در زنجان برای انجام تمرینات وجود ندارد، ۲ سال است که تمرینی در پیست نداشتم و تمرینات خود را از ۱۰ مرداد در پیست آزادی برای حضور در پارالمپیک آغاز خواهم کرد.

وی همچنین درباره وضعیت خود در ماده تایم تریل انفرادی، گفت: یکسال است که دوچرخه مناسب این ماده را با گرفتن وام تهیه کرده ام و روزی تقریبا ۱۶۰ کیلومتر در جاده رکاب می زنم و شرایط خوبی در این ماده دارم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: هر چند کسب مدال در پارالمپیک کار سختی است اما تلاش خواهم کرد بهترین نتیجه را کسب کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=48500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.