• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
2

نجات جوان ١٩ ساله از ارتفاعات دینار کوه شهرستان آبدانان

  • کد خبر : 34202
  • 15 فروردین 1400 - 18:27
نجات جوان ١٩ ساله از ارتفاعات دینار کوه شهرستان آبدانان
انجمن پزشکی کوهستان: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و دسترسی به مصدوم اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

مصدوم با بالگرد امدادی هلال احمر به مرکز استان انتقال داده شد:انجمن پزشکی کوهستان ایران: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جوان ۱۹ ساله ای که امروز در ارتفات دینار کوه منطقه روستای ماهوته آبدانان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر با بالگرد امدادی این جمعیت به مرکز استان منتقل و تحویل همکاران فوریت های پزشکی داده شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، علی اصغر علی اکبری بیان کرد: امروز در پی تماس تلفنی با (شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات دینار کوه بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه های شهید امیدی مرکز استان و مورموری به اتفاق تکنسین اورژانس به همراه بالگرد امدادی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری در این خصوص گفت: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و دسترسی به مصدوم اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

وی ادامه داد: مصدوم این حادثه که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود توسط بالگرد هلال احمر به فرودگاه ایلام انتقال و تحویل همکاران فوریت های پزشکی داده شد.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=34202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.