• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

نماینده استان از صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک تکواندو جام نقش جهان بازماند

  • کد خبر : 68793
  • 30 دی 1400 - 22:21
نماینده استان از صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک تکواندو جام نقش جهان بازماند
بام نیوز: مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته یک تکواندو باشگاه‌های کشور در گروه نخست با معرفی سه تیم صعود کننده به مرحله بعد به پایان رسید.

به گزارش بام نیوز، در گروه نخست لیگ دسته یک تکواندو ایران شش تیم باشگاه شهرداری گناوه استان بوشهر، زنده یاد محمدرضا بابادی، نیروی زمینی ارتش، هیات تکواندو استان تهران، هیات تکواندو استان خوزستان و هیات تکواندو استان فارس به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند که در پایان بازی‌های این مرحله سه تیم نیروی زمینی ارتش، زنده یاد محمدرضا بابادی اصفهان و هیات تکواندو استان تهران جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.
در خانه تکواندو دیدارهای هفته سوم تا پنجم این گروه برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم شهرداری گناوه در هفته سوم به مصاف تیم قدرتمند زنده یاد محمد رضا بابادی رفت که علی رغم شایستگی ها با نتیجه ۶ بر ۲ این دیدار را واگذار کرد ، این تیم هفته چهارم خود را مقتدرانه مقابل تیم هیئت تکواندو استان خوزستان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید ، باشگاه شهرداری گناوه در هفته ششم و آخر این مرحله به مصاف تیم خوب نیروی زمینی ارتش رفت که دو تیم به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند.
در پایان بازی‌های این گروه شهرداری گناوه استان بوشهر با ۷ امتیاز و تفاضل یک امتیاز کمتر نسبت به تیم هیئت تکواندو استان تهران از صعود به مرحله بعد بازماند.
همچنین جعفر پولادی داور بوشهری در دیدارهای هفته سوم الی پنجم، بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو “جام نقش جهان” قضاوت کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.