• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

نوروزی: فراسنجی‌ها فکر نمی‌کردند مقابل ما به مشکل بخورند نرفتنم به اردوی تیم‌ملی با هماهنگی بود

  • کد خبر : 27785
  • 02 اسفند 1399 - 18:02
نوروزی: فراسنجی‌ها فکر نمی‌کردند مقابل ما به مشکل بخورند نرفتنم به اردوی تیم‌ملی با هماهنگی بود
بام نیوز: ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: فراسنجی‌ها که برادران عالمیان را در اختیار دارند، فکر نمی‌کردند مقابل ما به مشکل بخورند.

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاربام نیوز در مورد عملکرد تیم رعد پدافند در دور برگشت لیگ تنیس روی میز اظهار داشت: ما در دور برگشت نتایج خوبی را کسب کردیم و اینکه در گروه‌مان بدون شکست ماندیم خودش نشان از عملکرد قابل قبول تیم دارد. ما دو مساوی مقابل فراسنچ که برادران عالمیان را در اختیار دارد و یک مساوی هم مقابل کردستان کسب کردیم و سایر بازی‌ها را بردیم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به حساسیت بازی‌ها تیم‌ها برای کسب یکی از مقام‌های اول تا سوم می‌جنگیدند و رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم.

کاپتیان تیم ملی تنیس روی میز دو تساوی مقابل تیم فراسنج گفت: فراسنجی‌ها شاید قبل از بازی‌ها فکر نمی‌کردند به این شکل مقابل ما به مشکل بخوردند بر روی کاغذ فکر می‌کردند می‌توانند موفق باشند اما نتایجی که در زمین رقم می‌خورد با نتایجی که روی کاغذ است فرق دارد.

نوروزی با اشاره به اینکه در پلی‌آف باید با پادمایدک اصفهان بازی کنیم، گفت: آنها تیم جوان و با انگیزه‌ای هستند و فرقدانی مربی‌شان خودش از قهرمانان بوده است و نوید شمس هم را به ترکیب‌شان اضافه کردند. با این شرایط نباید آنها را دست کم گرفت.

وی در مورد اینکه چرا از اردوی تیم ملی انصراف داد، افزود: این اردو بیشتر برای آماده‌سازی نوشاد و نیما عالیمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک بود نه خود تیم ملی؛ من هم با مشورتی که با میرالماسی مدیر تیم‌های ملی داشتم قرار شد نفر بعد از من به اردو برود. فعلا هیچ مسابقه‌ای برای تیم ملی وجود ندارد و باید دید در آینده برنامه‌ها چطور می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.