• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

نویدکیا: امیدوارم با کناره گیری ام موافقت کنند/برایم سخت است که هواداران اینقدر ناراحت باشند

  • کد خبر : 71094
  • 05 اسفند 1400 - 21:15
نویدکیا: امیدوارم با کناره گیری ام موافقت کنند/برایم سخت است که هواداران اینقدر ناراحت باشند
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با این نتایج نمی توانم از خودم و سپاهان دفاع کنم و امیدوارم اجازه بدهند که از تیم بروم.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز، محرم نویدکیا پس از تساوی در دربی اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن خیلی علاقه مند بود ساختار دفاعی خوبی داشته باشد و حتی فکر می کنم تساوی در این بازی هم برای این تیم قابل قبول بود. سعی کردیم تا آنجا که می‌شود از فضاهای ایجاد شده که خیلی هم کم بود، به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: نیمه اول موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتیم. خیلی زیاد نبود. نیمه دوم اصرار کردیم گردش توپمان بیشتر شود. پرس بیشتری کنیم. سعی کردیم از هافبک های دفاعی و مدافعین شان توپ بگیریم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. دو سه مورد فوق العاده بود. واقعا نمی دانم چه بگویم. توپ هایی که از ۵متری و ۱۰متری گل نمی شود. واقعا کاری دیگر از دستم بر نمی آید.

سرمربی سپاهان گفت: هر چقدر هم برنامه‌ریزی می‌کنم برایم جای سؤال است که خیلی شرایط خوبی وجود ندارد. می‌دانم هواداران‌مان هم خیلی ناراحت هستند. به آنها حق می‌دهم. خودم هم خیلی ناراحتم اما باید واقع‌بینانه حرف بزنیم. از روزی که آمدم تمام تلاشم این بود که باشگاه ساختار بهتری داشته باشد، تیم روند خوبی داشته باشد و با ثبات بازی کند. سعی کند هجومی بازی کند و ساختار مناسبی در دفاع و حمله داشته باشد. ولی متأسفانه نتایج طوری نیست که بخواهم از خودم و نوع بازی تیمم دفاع کنم. هر چقدر بخواهم خودم را راضی کنم که تیم خوب بازی می‌کند ولی واقعاً باید قبول کنیم که نتیجه هم نیاز است. متأسفانه در این کار خیلی خوب نبودیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد. فکر می‌کنم نیاز است از حالا به بعد انرژی جدیدی به تیم اضافه شود. نیاز است نفر جدید بیاید که بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌ها آماده کند. امیدوارم قبول کنند و اجازه بدهند من کنار بروم و نفر دیگری را به تیم اضافه کنند.

نویدکیا افزود: برای من سخت است چون نه به خاطر مسائل مالی آمده‌ام،  نه اینکه برای خودم رزومه درست کنم. شرایطی بود که تیم و باشگاه شرایط خوبی نداشتند. از من خواستند من هم تمام تلاشم را کردم. باز هم تکرار می‌کنم هر کس دیگری آمد خواهش می‌کنم اجازه بدهند اول تیم به ثبات برسد. سال‌های سال است شرایط خوبی نداشتیم و باید به ثبات برسیم و هر سال بتوانیم جزو ۳-۴ تیم اول باشیم. در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. کم کم ثبات را به دست بیاوریم و بعد شانس قهرمانی، نه اینکه بگویم هر کسی آمد از او توقع قهرمانی نداشته باشند. نه، این غیر منصفانه است چون تیمی مثل سپاهان این حق را دارد که همیشه برای قهرمانی مبارزه کند ولی نباید فشار بیش از حد باشد. چه روی بازیکن، چه روی کادر فنی؛ امیدوارم هواداران و باشگاه اجازه بدهند هرکسی می‌آید با ثبات کارش را ادامه دهد و بتواند سپاهان را همیشه جزو ۳-۴ تیم اول نگه دارد. به مرور زمان قطعاً قهرمانی هم به دست می‌آید.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این ۴۹ هفته به من کمک کردند ممنون هستم. باید منصفانه از عظیمیان مدیرعامل سابق کارخانه و طیب‌نیا مدیرعامل فعلی کارخانه تشکر کنم چون به من اعتماد کردند. از هیأت مدیره و ساکت که مثل یک برادر بزرگتر تا آنجا که توانست به تیم و به من کمک و اعتماد کرد تشکر کنم ولی منصفانه این است که دلم می‌خواست تا آنجا که می‌توانم به تیم کمک کنم. الان فکر می‌کنم نیاز است نفر جدید به تیم اضافه شود. شاید سپاهان راهش را بهتر برود. برای من واقعاً سخت است که ببینیم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: شاید خیلی‌ها بگویند سپاهان سوم است و ۱۱ بازی باقی مانده، اگر طبق قراردادت اگر مثلاً سهمیه بگیری یعنی کارت را درست انجام داده‌ای، چیزی که روز اول با مسئولین باشگاه توافق کردیم ولی واقعیت این است که ناراحتی هواداران برایم خیلی سخت است. من عمرم را در این باشگاه گذراندم. حس اینکه اذیت می‌شوند به خصوص در این چند هفته اخیر واقعاً برایم غیرقابل تحمل است. امیدوارم باشگاه مسیر خوبی انتخاب کند و هواداران هم همین‌طور حمایت کنند. هر کسی هم که جای من باشد قطعاً تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که به تیم کمک کند. اگر کم و کاستی هم بود از همه معذرت‌خواهی می‌کنم امیدوارم همه موفق باشند.

نویدکیا در مورد اینکه آیا فشاری از سوی هواداران و باشگاه بوده که او اعلام کناره‌گیری می‌کند، گفت:‌ اصلاً، فکر کنم صحبت‌های من را اشتباه برداشت کردید. گفته بودم که من همیشه خودم روی خودم فشار می‌گذارم. نه باشگاه، نه هیأت مدیره و نه هواداران روی من فشار آوردند. ناراحتی هواداران برای من سخت است. از مدیران عامل کارخانه و مدیران باشگاه تشکر کردم چون تمام تلاش‌شان را برای من انجام دادند. دنبال این نیست که برای کسی یا چیزی بهانه بیاورم.

وی خاطرنشان کرد: همه چیز خوب بود ولی واقعیت این است که تیم نتیجه می‌خواهد. اینکه من سال‌ها بازیکن این تیم بودم و هواداران من را دوست دارند، تا هر وقت که بخواهم بمانم، نه اینطور نیست. برای من سخت است. نه بحث مالی و نه رزومه‌اش برایم مهم بود. واقعاً فکر می‌کردم به تیم کمک می‌کنم ولی الان هواداران ناراحت هستند. شاید به من هم خیلی فشار نیاورند. شاید هم جاهایی حق داشته باشند. اما تحمل من برای اینکه هواداران را ناراحت ببینم سخت است. برای همین فکر می‌کنم کسی دیگری بتواند بهتر و راحت‌تر به تیم کمک کند. از همه مجموعه کارخانه و باشگاه و همه هواداران ممنون هستم و تشکر می‌‌کنم. اگر مشکلی بود باز هم معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم همه موفق باشند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.