• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
4

نویدکیا: اگر سپاهان و فولاد نبودند فاجعه پیش می‌آمد/ باید به راهکارهایی برای شکست فولاد برسیم

  • کد خبر : 68028
  • 19 دی 1400 - 14:35
نویدکیا: اگر سپاهان و فولاد نبودند فاجعه پیش می‌آمد/ باید به راهکارهایی برای شکست فولاد برسیم
بام نیوز: سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر سپاهان و فولاد نبودند، برای فوتبال ایران فاجعه پیش می‌آمد و یک آبروریزی بزرگ می‌شد.

به گزارش بام نیوز، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد مبارکه خوزستان اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است. قطعا فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بخاطر نتایجی که در هفته‌های گذشته گرفتیم، تحت فشار بودیم. هفته قبل با پدیده بازی خوبی انجام دادیم. باید روند رو به جلو را ادامه دهیم. بچه‌ها می‌دانند که بازی حساس و مهمی دارند.

نویدکیا خاطر نشان کرد: اگر بازی‌ها را ازدست دهیم، شانسمان را برای قهرمان شدن از دست خواهیم داد. به همین خاطر همه مصمم و یک‌دل هستند که فردا بازی خوبی ارائه دهند‌. می‌دانیم که دیدار با فولاد سخت است. فولاد تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد. باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی فوتبال سپاهان در خصوص نحوه بازی فولاد مقابل سپاهان عنوان داشت: فولاد همیشه روند خودش را ادمه می‌دهد؛ چه داخل خانه و چه بیرون. سبک خاصی از فوتبال را بازی می‌کنند که منحصر به خودشان است. باید قبول کنیم که فولاد تیم سرسختی است و باید راهکارهای بهتری را برای شکست این تیم به وجود آوریم. امیدواریم دیدگاه‌هایی که داریم به ما کمک کند و بتوانیم روی دروازه فولاد موقعیت ایجاد کنیم‌.

وی در خصوص محرومان و مصدومان اظهار داشت: میرزایی که از بازی با نساجی آسیب دید را نداریم، یاسین سلمانی همینطور، مهدی‌زاده چند روزی است که تمرین می‌کند و از هفته آینده می‌تواند به تیم اضافه شود. محروم هم نداریم.

نویدکیا با بیان اینکه خیلی با ترکیب مطلوب موافق نیستم، افزود: بازیکنانی که برای تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنند، فرقی نمی‌کند که کدام بازی کنند. بخاطر شرایط و دیدارهایی که داریم، ممکن است تغییراتی در تیم ایجاد شود و با صلاحدید کادر فنی تعدادی بازیکنان بازی کنند و تعدادی نه. تمام بازیکنان آماده هستند و هرکدام بازی کردند، تمام تلاششان را برای تیم انجام دادند. کم کم باید بتوانیم به ریتمی برسیم که از موقعیت‌ها استفاده کنیم. اگر این مشکلات جزئی حل شود، دیگر نگرانی خاصی وجود ندارد.

سرمربی سپاهان با اشاره به حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا اظهار کرد: به باشگاه سپاهان و فولاد تبریک می‌گویم. اگر آنها نبودند، برای فوتبال ایران فاجعه پیش می‌آمد. اگر ما هم از لیگ قهرمانان حذف می‌شدیم، یک آبروریزی بزرگ برای فوتبال ما می‌شد. امیدوارم روزی برسد که دیگر اما و اگر ها تمام شود و شرایط فوتبال ما حرفه‌ای‌تر شود.

وی ادامه داد: با شرایطی که امروز رقم خورد، اگر همین روند را ادامه‌ دهیم، سال‌های بعد بازهم این اتفافات خواهد افتاد. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که توانستند شرایط را فراهم کنند که باشگاه بتواند بدون دغدغه در آسیا بازی کند و بحث‌های حرفه‌ای که وجود داشته را حل کند. امیدوارم معضلات در فوتبال کم شود.

نویدکیا با بیان اینکه همیشه دفاع کردن از حیثیت و اعتبار یک کشور مسابقه دادن و بردن نیست، گفت: بعضی مواقع سازمان‌دهی می‌تواند از اعتبار یک کشور دفاع کند که فولاد و سپاهان این کار را کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.