• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

هارمونی تیم ملی نباید به هم بخورد/ در دفاع چپ و راست ضعف داریم

  • کد خبر : 57017
  • 13 مهر 1400 - 11:36
هارمونی تیم ملی نباید به هم بخورد/ در دفاع چپ و راست ضعف داریم
بام نیوز: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در صورت تداوم پیروزی های متوالی تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی، گام بسیار مهمی برای صعود به جام جهانی برداشته می‌شود.

به گزارش بام نیوز، تیم ملی فوتبال ایران که با ۶ امتیاز در صدر گره اول انتخابی جام جهانی قرار دارد، در ادامه مسابقات خود دو دیدار متوالی با تیم‌های امارات و کره جنوبی در پیش دارد.

رحمان رضایی کارشناس فوتبال و مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: پیروزی‌های متوالی تیم ملی باعث بالا رفتن سطح انتظارات از این تیم شده و حالا همه منتظر دو پیروزی دیگر در این دو بازی هستند. هرچند سطح توانمندی تیم ملی ایران هم به حدی بالا هست که ما بتوانیم از این دو بازی هم ۶ امتیاز بگیریم، اما کسب این دو پیروزی چندان هم ساده و در دسترس نیست.

مدافع سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: از نظر بازیکن و نیروی انسانی، تیم ملی ایران شرایط بسیار مطلوبی دارد و ما یکی از غنی‌ترین تیم‌های ملی را در سطح آسیا داریم. با اتکا به همین بازیکنان و اعتماد به نفس بالایی که حاصل ۶ پیروزی متوالی در مسابقات انتخابی جام جهانی است، می‌توانیم در این دو بازی هم به خواسته‌هایمان برسیم.

رضایی تاکید کرد: با اینکه کسب هر ۶ امتیاز از این دو بازی کاری دشوار است، اما در صورتی که ملی پوشان ما این کار بزرگ را انجام دهند، گام بسیار بلندی برای صعود به جام جهانی برداشته‌اند. بنابراین این دو بازی را باید بسیار مهم و حتی حیاتی دانست.

کارشناس فوتبال بیان داشت: تیم ملی به یک هارمونی خوب رسیده و این شرایط تا زمانی که روی نوار پیروزی باشیم ادامه خواهد داشت. امیدوارم این شرایط تا زمان قطعی شدن راهیابی به جام جهانی ادامه داشته باشد.

وی افزود: با وجود اینکه تمام بازیکنان ما در شرایط آرمانی قرار دارند، اما برگ برنده تیم ملی ایران لژیونرها هستند. به خصوص لژیونرهایی ها که در خط میانی و حمله قرار دارند.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: سردار آزمون و مهدی طارمی در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور دارند و این خط حمله می‌تواند به هر تیمی در سطح آسیا آسیب بزند. ما باید از این داشته‌ها به نحوی مطلوب و شایسته استفاده کنیم.

رضایی در پایان گفت: تیم ملی فقط در دو پست دافع چپ و راست شرایط نسبت به پست‌های دیگر دچار ضعف است که امیدوارم در این فاصله‌ای که بین بازی با کره جنوبی و امارات وجود داشت، این موضوع هم مرتفع شده و در این دو پست مهم هم شرایط مطلوبی داشته باشیم.

هارمونی تیم ملی نباید به هم بخورد/ در دفاع چپ و راست ضعف داریم

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=57017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.