• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

هشدار کمالوند به مسئولان نفت مسجد سلیمان و انتقاد تند به وزیر سابق وزارت نفت؛ ۷۲ ساعت فرصت می دهم

  • کد خبر : 60789
  • 09 آبان 1400 - 2:15
هشدار کمالوند به مسئولان نفت مسجد سلیمان و انتقاد تند به وزیر سابق وزارت نفت؛ ۷۲ ساعت فرصت می دهم
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما مظلوم‌ترین تیم فوتبال کشور هستیم، همین تیم پدیده که الان با آن بازی کردیم 10 تا 15 درصد به بازیکنانش پول داده است اما بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز از مشهد، فراز کمالوند بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا روز مربی خدمت تمامی مربیان زحمتکش کشور را تبریک می‌گویم خصوصاً به اساتید خودم پرویز ابوطالب، مربی ارزنده‌ای که دار فانی را وداع گفت. همچنین آقای حبیبی که امیدوارم سایه او همچنان روی فوتبال ما باشد. بازی خوبی بود، هر دو تیم خوب بازی کردند به خصوص بازیکنان ما؛ اگر توپ‌های صددرصد ما دروازه حریف وارد می‌شد با اختلاف بیشتری به پیروزی می رسیدیم.

کمالوند تاکید کرد: البته تیم پدیده هم بسیار زحمت کشید و بازی پایاپایی را در نیمه دوم شاهد بودیم. از دقیقه ۷۰ به بعد به ما فشار آوردند با توجه به بارندگی و لغزندگی زمین، اما موقعیت‌های صددرصد ما زیاد بود که می‌توانستیم به گل برسیم. یک صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه رخ داد که ما اعتراضی داشتیم و امیدوارم آن صحنه پنالتی نباشد تا آقای سلطانی نمره خوبی از این قضاوت بگیرد چون قضاوت‌های اولش را انجام می‌دهد.

وی افزود: می‌خواهیم در مورد نفت مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه بدهم. ما مظلوم‌ترین تیم فوتبال کشور هستیم. همین تیم پدیده که الان با آن بازی کردیم ۱۰ تا ۱۵ درصد به بازیکنانش پول داده است اما بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند. شهری روی گنج خوابیده و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از شهر مسجدسلیمان و خوزستان در حال مرتفع شدن است اما شهر مسجدسلیمان در فقر مطلق به سر می‌برد. از آقای رئیسی ریاست محبوب جمهوری و مردمی می‌خواهم که به استان خوزستان توجه ویژه داشته باشند. این همه بحث نفت، بنزین و گاز کشور را این استان دارد حل می‌کند و استان اول کشور است. خیلی بد است که مردمش اینگونه جدا کنند جدا از بحث فوتبال. مردم مسجدسلیمان هیچ دلخوشی جز فوتبال ندارند یکی باید به فریاد این مردم برسد کما اینکه آبادان هم همین شرایط را دارد. شهرهای دیگر خوزستان هم همین شرایط را دارند. این برد را به مردم عزیز اندیکا تقدیم می‌‌کنیم که زلزله مشکلات زیادی برای‌شان به وجود آورده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: انتظار دارم یکی از مشکلات مسجدسلیمان رسیدگی کند. وزیر قبلی آقای زنگنه از فوتبال و ورزش متنفر بود. تیم‌های نفتی را به نابودی کشید. من از وزیر جدید نفت آقای اوجی خواهش می‌کنم یک سر مسجدسلیمان تشریف بیاورند، یک سر به آبادان بیایند شور و هیجان مردم را ببینند. این مردم چه گناهی کرده‌اند؟ فوتبال تنها تفریح این مردم است این را از آنها نگیرد. اگر شرایط اینگونه ادامه یابد من به شما قول می‌دهم دو سال بعد نه نفت آبادانی وجود داشته باشد و نه نفت مسجدسلیمانی؛ اینکه نمی‌شود شهری روی گنج باشد بعد برای یک آب معدنی دچار مشکل باشیم. مسئولان باشگاه ما هم کاری از دست‌شان برنمی‌آید. اول باید وضعیت تیم مشخص شود که مالک این تیم چه کسی است. شانزدهمین تیم بودیم که تمرینات را شروع کردیم. مالک تیم پای کار بیاید. ۲۰ روز دور هم جمع شدیم. از تیم گذشته‌مان دو بازیکن باقی مانده است نه توانسته‌ایم بازی دوستانه انجام بدهیم، نه فرصت بدنسازی داشته‌ایم.

کمالوند ادامه داد: نه توانستیم کار تاکتیکی کنیم این سه بازی اول ما بازی دوستانه ما است. این از این مشکلات؛ مشکل بعدی این است که مشخص نیست باشگاه ما چگونه اداره می‌شود. در هفته اول یک ساعت قبل از بازی کارت بازیکنان‌مان صادر شد در هفته دوم پشت دروازه ورزشگاه فولاد ۴۰ دقیقه معطل شدیم که می‌خواستیم وارد ورزشگاه شویم و کلاً ۲۰ دقیقه گرم کردیم. امروز هم کارت بازی ۳-۴ بازیکن ما را ندادند. فکر می‌کنم باید عدالتی رعایت شود نمی‌شود تیمی ۱۰-۱۵ میلیارد بدهکار باشد و ما در ترازویی بگذارید که فقط ۱٫۵ میلیارد تومان بدهکاریم. ۶۰-۷۰ درصد از بدهی‌های‌مان را داده‌ایم مگر ما چقدر پتانسیل داریم که کارت ۳-۴ بازیکن ما را نمی‌دهید.

وی خطاب به مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ۷۲ ساعت فرصت دارند تا تکلیف پول بچه‌ها را مشخص کنند. اگر تکلیف قرارداد بچه‌ها تا روز چهارشنبه مشخص نشود با تمام احترامی که برای آقایان قائلم از روز چهارشنبه سرمربی نفت مسجدسلیمان نخواهم بود. سه بازی انجام داده‌ایم در هر سه بازی مهمان بوده‌ایم. نه زمین داریم، نه امکانات داریم، نه پزشک و فیزیوتراپ داریم. بازیکن زمین می‌خورد به یکی از کمک‌هایم می‌گویم اسپری بگیر و به زمین برو؛ چه کنم یک نفر جای من بیاید مشکلات را جمع و جور کنند سه بازی گذشته نمی‌دانیم قرار است پول بدهند یا نه؛ اگر قرار است پول بدهند چه کسی این کار را می‌کند؟ یک نفر کنار تیم ما نیست. من از فرماندار و نماینده مجلس‌مان تشکر می‌کنم که پیگیر کار هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد: اگر عزمی وجود دارد که تیم مسجدسلیمان در جدول بماند این راهش نیست. هر روز ما که از خواب بیدار می‌شویم جنگ اعصاب داریم. آخر مربیگری به چه قیمتی؟ می‌شود در تیم با لیگ حرفه‌ای پزشک و فیزیوتراپ نداشته باشید؟ مربی تیم کار پزشکی می‌کند این هم از زمین‌مان، چهار روز قبل از مسابقه با لودر وارد زمین‌مان شده‌اند که بازی خانگی‌مان با سپاهان را در زمین فولاد بازی کنیم. هر سه بازی اول را مهمان بودیم بودجه ما یک پانزدهم تیم‌های دیگر است، یک دوازدهم تیم‌های دیگر است؛ من بازیکن در لیگ برتر می‌شناسم که به اندازه ۸۰ درصد بودجه تیم ما پول گرفته است ما پول زیادی نمی‌خواهیم با ۲۰ میلیارد تومان این تیم جمع می‌شود همین هم از تیم ما دریغ کردند. مثل آدمی هستیم که جیب‌هایش پر از پول باشد اما  اجازه خرج کردن نداشته باشد.

کمالوند افزود: در شهر ۵ متر زمین را بکنید به نفت می‌رسید اما پول نداریم، دردمان را به که بگوییم. یکی به داد نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان برسد. تنها امیدواریم این است که آقای رئیسی بیاید این بار را از روی دوش مردم خوزستان بردارد ولله مردم خوزستان مهم‌تر از نان شب برای‌شان فوتبال است، عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند جفا است در حق این مردم. شما نمی‌دانید در این ۲۵ روز به من در نفت مسجدسلیمان چه گذشته است. ۱۵ روز اول یک دست پیراهن نداشتیم که تن بازیکن بکنیم آخر می‌شود تیمی در لیگ حرفه‌ای بازی کند و لنگ توپ و پزشک و پیراهن و این چیزها باشد. بعد از ۱۵ روز دنبال چهار تا پیراهن دویدیم. باز خدا پدر آقای شجاعی، مولایی و حسنوند را بیامرزد که این ۳-۴نفر دور تیم هستند تک و تنها هستیم گرفتار شده‌ایم به خدا؛ دو بازی اول سرپرست هم نداشتیم.

وی ادامه داد: تیم ما نه پزشک، نه فیزیوتراپ و نه سرپرست داشت مگر چنین چیزی داریم؟ پول که هیچ، مشکلات ما به جایی رسیده که اصلاً به پول برسیم به این نشست خبری آمدم تا همین حرف‌ها را بزنم. اگر دلتان برای مردم خوزستان و نفت مسجدسلیمان و آبادان می‌سوزد و می‌تپد فکری برای این تیم‌ها بکنید نمی‌شود یک تیم صنعتی ۳۰۰ میلیارد هزینه کند و ما به خاطر ۲۰ میلیارد تومان دربه‌در و آواره باشیم خدا را خوش نمی‌آید عدالت کجاست، به هر صورت از دوستان تشکر می‌کنمن که سعه صدر به خرج دادند و درد دل ما را گوش کردند. ۲۵ روز است این حرف‌ها در حنجره‌ام مانده بود بعد استعفا می‌دهم می‌گویند چرا کمالوند استعفا می‌دهد به این دلایل است که استعفا می‌دهم.

وی افزود: در رختکن ما بیایید قبل از بازی مربی پای بازیکن را با نوار می‌بند. این مشکلات وجود دارد که آدم استعفا می‌دهد. در بازی قبل بازیکن زمین خورده مربی با اسپری بالای سرش رفته زشت است، به خدا برای فوتبال‌مان خوب نیست. اگر تیم نفت مسجدسلیمان را نمی‌خواهید اعلام کنید تا تیم را منحل کنیم.برای فوتبال‌مان خوب نیست. همین دل‌خوشی را هم از مردم بگیرید. این صحبت‌های من را برای یک شهر مظلوم منعکس کنید. فریادرس یک شهر مظلوم باشید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد: بازیکن ما یک ریال پول نگرفته است فراتر از این صحبت‌ها است. پول چیست؟ تیمی سراغ دارید که پزشک و فیزیوتراپ نداشته باشد ما ۱۵ روز اول پیراهن برای تمرین نداشتیم اگر دستوری هم داده شده نباید نوش دارو پس از مرگ سهراب باشد. شما به من بگویید سجاد آشوری چرا قراردادش را فسخ کرد چون دید خبری از پول نیست. امروز ۵ بازیکن نداشتیم، ۲ بازیکن مصدوم بودند یک نفر فسخ کرده و یکی هم قهر کرده چه کنیم؟ چند هفته دیگر می‌توانیم دوام بیاوریمژ؟ من می‌گویم عدالت باشد اگر فلان تیم صنعتی ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند بابت یک بازیکنش ۳۰ میلیارد  تومان هزینه می‌کند چرا نفت مسجدسلیمان به چنین پولی حتی یک دهم آن نرسد، یک پنجم آن رسد یک دوازدهمش نرسد چرا به شهر خودرو نرسد؟ آیا تیم مشهد حال و روزش این باشد بگذارید عدالت در فوتبال باشد.

کمالوند گفت: یک تیم خوشی زیر دلش زده است هواپیمای اختصاصی، چارتر و اتوبوس دارد یک تیم مثل ما لنگ آب معدنی و پیراهن و پزشک است. جالب این است که جلوی کارت ما را هم می‌گیرند. این دیگر ظلم مضاعف است ما خودمان نان نداریم بخوریم یک نفر چیزی می‌خواهد به ما برساند روی هوا از ما می‌گیرند.جلوی بازیکنان تیم‌هایی را بگیرید که ۱۵-۲۰ میلیارد تومان بدهکارند نه تیمی مثل ما که ۱٫۵ میلیارد تومان بدهکار است. ببخشید مگر تیم مسجدسلیمان هر سال با چه رقمی بسته می‌شود ۱۸ میلیارد تومان، ۲۰ میلیارد تومان؛ به اندازه یک بازیکن تیم‌های دیگر هیمن مقدار را از ما دریغ می‌کنید با چوب دستی باید به جنگ مسلسل برویم. من تا چهارشنبه منتظر می‌مانم اگر نتوانستم حق بازیکنانم را بگیرم از همه عذرخواهی می‌کنم و کناره‌گیری می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.