• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

هفتمین مرحله آموزش کوهپیمایی همگانی شهرداری تهران

  • کد خبر : 27532
  • 01 اسفند 1399 - 20:31
هفتمین مرحله آموزش کوهپیمایی همگانی شهرداری تهران
بام نیوز: رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: هفتمین دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی و طبیعت گردی در بوستان جنگلی لتمال برگزار شد.

محمد مشهدی یاری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز اظهار داشت: هدف از این کارگاه آموزشی که نخستین دوره آن از دو ماه گذشته برای پرسنل شهرداری آغاز شده است، ارائه آموزش های لازم درخصوص کوهپیمایی و طبیعت گردی است.

وی با بیان اینکه این کارگاه ادواری با همکاری روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری تهران، انجمن ورزشی نیچر فرند، امور فرهنگی سفارت اتریش، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و سازمان ورزش شهرداری در حال برگزاری است، گفت: تاکنون این دوره های آموزشی توسط مناطق ۳، ۹، ۱۴، ۵ و۱۶ شهرداری برگزار شده است.

رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش گفت: امروز نیز هفتمین دوره آموزشی با حضور ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری در بوستان جنگلی لتمال(منطقه کن) آغاز شد که طی آن دو کارگاه ۸ ساعته تئوری و ۸ ساعت کلاس علمی(طی ۲ روز) برای این قشر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سالانه شمار زیادی از شهروندان به علت بی احتیاطی و نبود آشنایی کامل با کوهپیمایی در اطراف پایتخت دچار حادثه شده و حتی جان خود را از دست می دهند، اضافه کرد: در  این دوره های آموزشی، افراد جهت یابی، امداد، آشنایی با خطرهای موجود در کوهها، آشنایی با پوشیدن لباس مناسب، صعودها و نظارت های لازم را فرا می گیرند.

رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی برف و یخ برای کادر درمانی تهران خبر داد و گفت: این برنامه هفته آینده ایستگاه شماره ۵ توچال برای ۳۰۰ پرسنل کادر درمان بیمارستانی برگزار و نکات لازم به آنها آموزش داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.