• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

هفته دوازدهم لیگ یک| دو تیم کرمانی در تعقیب قوی سپید خزر

  • کد خبر : 67326
  • 10 دی 1400 - 21:24
هفته دوازدهم لیگ یک| دو تیم کرمانی در تعقیب قوی سپید خزر
بام نیوز: در هفته دوازدهم لیگ برتر دو تیم کرمانی در تعقیب ملوان انزلی صدرنشین مسابقات هستند تمامی رقابت های این هفته روز شنبه برگزار می شود.

به گزارش بام نیوز، مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته اول روز شنبه برگزار می شود. در حساس ترین مسابقه ملوان تیم صدرنشین و بدون باخت رقابت ها درتهران به مصاف سایپا خواهد رفت. نارنجی پوشان که این فصل به لیگ یک سقوط کرده اند شرایط مناسبی در لیگ یک هم ندارند. سایپا حتی بعد از تعویض سرمربی و حضور روانخواه به جای اخباری هم شکست خورد و این هفته هم بازی سختی دارد و اگر بتواند از ملوان امتیاز بگیرد ضمن اینکه می تواند از رده چهاردهم جدول لیگ جدا شود به سایر مدعیان بالانشین جدول هم کمک زیادی کرده است. قوی سپید خزر هم می داند دو تیم کرمانی آرمان گهر و مس کرمان منتظر لغزش این تیم هستند. مهم ترین مشکل ملوان تست مثبت کرونا مازیار زارع است که باعث می شود ملوان بدون سرمربی در این بازی حضور پیدا کند.

آرمان گهر تیم  دوم جدول هم به مصاف پارس جنوبی جم تیم پانزدهم جدول می رود. پارس جنوبی هم  زمانی در لیگ برتر حضور داشت و اکنون در لیگ  یک شرایط بدی دارد. این تیم هفته گذشته مقابل ماشین سازی تبریز تیم قعرنشین جدول هم پیروز نشد و به تساوی یک بر یک رضایت داد و قطعا بازی با آرمان گهر خیلی سخت تر از هفته قبل خواهد بود. شاید بتوان آرمان گهر را پیروز این مسابقه دانست به شرطی که شگفتی خلق نشود!

مس کرمان تیم سوم جدول هم ۲۰ امتیازی است و در این هفته شانس صدرنشینی دارد به شرطی که دو تیم بالای جدول نتیجه نگیرند، حریف آنها تیم پرحاشیه رایکا بابل است. تیمی که با پیروز قربانی نتایج بدی نگرفت وحتی هفته گذشته شهرداری آستار را هم شکست داد اما به دلیل اختلاف نظرهای مدیریت باشگاه با پیروز قربانی او از کارش برکنار شد. سرمربی سابق رایکا معتقد است که مسئولان رایکا با پول گرفتن از برخی بازیکنان هزینه های باشگاه را تامین می کنند! به هر حال شاید علی لطیفی جایگزین قربانی در رایکا شود و باید دید او چه تغییراتی در تیم یازدهم جدول ایجاد خواهد کرد.

استقلال خوزستان که خود را آرام آرام به جمع مدعیان صعود و رده چهارم جدول رسانده این هفته به مصاف شهرداری همدان تیم تازه وارد لیگ یک می رود. همدان ۱۵ امتیازی در رده نهم جدول لیگ ایستاده رتبه ای که برای این تیم که اولین حضورش را در لیگ یک تجربه می کند رتبه ای قابل قبول است. شهرداری نمی خواهد از میانه های جدول پایین تر بود اما استقلال خوزستان نگاه جدی به صدر و بازگشت به لیگ برتر دارد.

قشقایی شیراز با هدایت رجب زاده نتایج خوبی گرفت و این تیم اکنون ۱۹ امتیازی و در رده پنجم جدول است با این حال شیرازی ها دو باخت متوالی مقابل استقلال خوزستان و مس کرمان داشتند تا رجب زاده به صورت شفاهی استعفا بدهد! به هر حال قشقایی اگر می خواهد همچنان در جمع تیم های مدعی حضور داشته باشد این هفته باید مس شهربابک دیگر تیم کرمانی را شکست بدهد. هرچند اوضاع قشقایی خیلی آرام به نظر نمی رسد.

خیبر خرم آباد که اولین تیم لیگ یکی شد که تبلیغات محیطی را خودش در اختیار گرفته در دو هفته اخیر دو مساوی پشت سر هم مقابل ملوان و شهرداری همدان داشت ولی این هفته بازی راحتی مقابل تیم قعرنشین جدول لیگ یک دارد. ماشین سازی هنوز بردی در لیگ نداشته و با ۲۶ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع را هم در این فصل دارد. بنابراین خیبر فرصت مناسبی دارد که دراین بازی بر تعداد گل های زده خود اضافه کند.

خوشه طلایی ساوه تیمی که به زمین مناسب برای میزبانی از حریفان ندارد این هفته باید در تهران میزبان تیم یکی مانده به آخر شاهین شهرداری بوشهر باشد. تیمی که مثل ماشین سازی بدون برد است و دو باخت متوالی هم در لیگ داشته بعید به نظر می رسد این هفته آنها حریف شاگردان داود مهابادی شوند.

شهرداری آستارا هم که پایان رافت را جایگزین فرشاد پیوس کرد این هفته به مصاف ویستا توربین تهران می رود. آستارا در گذشته با رافت نتایج خوبی گرفت اما این شراط با پیوس به هیچ عنوان تکرار نشد.

جدول لیگ یک:

۱- ملوان بندرانزلی ۲۳ امتیاز

۲- آرمان گهر ۲۱ امتیاز

۳- مس کرمان ۲۰ امتیاز

۴- استقلال خوزستان ۱۹ امتیاز

…………..

۱۷- شاهین شهرداری بوشهر ۴ امتیاز

۱۸- ماشین سازی تبریز ۳ امتیاز

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ یک:

شنبه یازده دی
پارس جنوبی جم –  آرمان  گهر سیرجان- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی جم
استقلال خوزستان –  شهرداری همدان- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی اهواز
مس کرمان –  رایکا بابل- ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی (ع)کرمان
مس شهر بابک-  قشقایی شیراز- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک
شهرداری آستارا –  ویستا توربین تهران- ساعت ۱۳:۳۰- ورزشگاه وحدت آستارا
شمس آذر قزوین – استقلال ملاثانی- ساعت ۱۴- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
سایپا تهران – ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۴- ورزشگاه پاس قوامین تهران
خوشه طلایی ساوه – شاهین شهرداری بوشهر- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید چمران ساوه
خیبر خرم آباد- ماشین سازی تبریز- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی خرم‌آباد

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=67326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.