• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
0

همایش فرهنگی ورزشی کوه‌پیمایی دانش‌آموزی در البرز برگزار شد

  • کد خبر : 85829
  • 24 اردیبهشت 1402 - 0:48
همایش فرهنگی ورزشی کوه‌پیمایی دانش‌آموزی در البرز برگزار شد
بام: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز گفت: همایش فرهنگی ورزشی کوهپیمایی دانش آموزی در این استان با شعار «ورزش، نشاط، تندرستی و مراقبت از محیط زیست» در باغستان برگزار شد.

سید مسلم رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار بام اظهار کرد: همایش فرهنگی ورزشی کوه‌پیمایی دانش آموزی در این استان با شعار «ورزش، نشاط، تندرستی و مراقبت از محیط زیست» در باغستان برگزار شد.

وی افزود: همایش کوه پیمایی دانش آموزان دختر و پسر به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به اجرا درآمد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: همایش کوه‌پیمایی پسران با شرکت ۲۳۰ دانش‌آموز پسر که همراه با پدر خود شرکت کرده بودند، برگزار شد.

وی ادامه داد: همایش کوه‌پیمایی دانش آموزان دختر هم با شرکت ۲۵۰ دانش‌آموز با همراه مادر در دهکده تفریحی و گردشگری باغستان انجام شد.

رئیسی تصریح کرد: شرکت کنندگان بعد از طی مسافت از پیش مشخص شده در قسمتی از دهکده جمع و پذیرایی شدند.

وی یادآور شد: در این همایش برای شرکت کنندگان، مسابقات ورزشی و فرهنگی برگزار شد و به دانش آموزانی که پاسخ درست داده بودند، هدایایی اهدا شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امروزه هر فردی باید بداند که برای حفظ سلامت فردی و پیشگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری‌ها باید به ورزش بپردازد زیرا ورزش کردن سلامت جسم و روان او را تضمین می‌کند.

وی از تغذیه مناسب و ورزش به عنوان مهمترین عامل در حفظ و ارتقای ضریب سلامتی در افراد یاد کرد و یادآور شد: برای کاهش انواع بیماری‌ها، پیشگیری از چاقی حتی در کودکان، حفظ تناسب اندام، کنترل برخی از بیماری‌ها از جمله فشار خون، دیابت و پوکی استخوان باید ورزش و رژیم غذایی را در زندگی رعایت کرد.

رئیسی افزود: تقویت سیستم بدنی، مصرف بی واسطه و مستقیم اسیدهای چرب و اثرات مثبتی که ورزش کردن در سیستم گوارشی بدن دارد نباید غفلت کرد.

وی ادامه داد: به ورزش در زندگی باید به یک مهارت فردی و تخصصی نگاه کرد، چراکه انجام روزانه این اقدام مهم در فرآیند عملکرد کاری – سلامتی او تأثیر دارد و کیفیت بخشی زندگی او را رقم می‌زند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.