• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

واکنش ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به عملکرد داور

  • کد خبر : 65334
  • 21 آذر 1400 - 2:28
واکنش ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به عملکرد داور
بام نیوز: باشگاه ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به عملکرد داوری واکنش نشان داد.

به گزارش بام نیوز، محمود یزدخواستی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با سایت باشگاه در ارتباط با دیدار تیمهای ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با احترام به تیم محبوب نفت مسجدسلیمان باید بگویم که از این مساوی راضی نیستیم چون برای سه امتیاز این مسابقه با اختلاف برنامه‌ریزی کرده بودیم. اگر بازیکنانمان موقعیت‌های بدست آمده را تبدیل به گل می‌کردند نتیجه این بازی خیلی فرق می‌کرد.

این مدرس فوتبال در ادامه افزود: به‌نظر من قضاوت آقای اشکان خورشیدی روی نتیجه بازی تأثیری نداشت و من معتقدم که اگرچه همه تیم‌ها حق اعتراض دارند ولی قبل‌از اعتراض باید قوانین جدید را مطالعه کنند. تیم ذوب‌آهن زمانی‌که قوانین جدید برخورد توپ با دست تغییر کرد، در یک جلسه آموزشی از یک کارشناس داوری دعوت کردیم تا قوانین جدید را به اطلاع کادر فنی و بازیکنان برساند. برای همین هم در روز مسابقه با مس رفسنجان که در محوطه جریمه توپ به زانوی بازیکن مس برخورد کرد و بعد توپ دستش را لمس کرد ما اعتراضی نداشتیم اعتراض ما روی تکلی بود که بازیکن مس در محوطه جریمه مهاجم ما را سرنگون کرد و همه کارشناس‌ها هم پنالتی تشخیص دادند.

ملی پوش و بازیکن اسبق تیم ذوب آهن در ادامه‌ گفت:در این مسابقه دو گل به ثمر رسید هر دو گل را هم در واقع بازیکنان ذوب‌آهن زدند. تیم نفت مسجدسلیمان سهمی در زدن گل‌ها نداشت قبل‌از گل اول هم به‌نظر می‌رسید توپ از خط طولی زمین خارج‌شده ولی ما قضاوت داور را پذیرفتیم چون محل توپ از داور خیلی فاصله داشت و امکان اشتباهات سهوی وجود داشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.