• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24581
2

واکنش سایپا به شایعه انتقال یک بازیکن به استقلال و حضور نارنجی پوشان در لیگ یک

  • کد خبر : 56133
  • 06 مهر 1400 - 20:27
واکنش سایپا به شایعه انتقال یک بازیکن به استقلال و حضور نارنجی پوشان در لیگ یک
بام نیوز: سرپرست تیم فوتبال سایپا توضیحاتی را در مورد پیشنهاد استقلال به بازیکن این تیم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز، حسین خوش‌ نظر در‌ مورد حضور نماینده سایپا در قرعه‌کشی لیگ دسته اول اظهار داشت: هنوز حضورمان در لیگ یک مشخص نیست ولی به احترام عزیزان به قرعه کشی آمدیم. البته سایپا پیش از این هم در زمان لیگ آزادگان سابقه سقوط داشت.

وی افزود: سخت پیگیر شکایتمان در دادگاه CAS هستیم. مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و حق الزحمه را هم پرداخت کردیم. منتظریم رای اعلام شود. این دادگاه زمانی مشخص نکرده اما با پیگیری که انجام شده چون مساله ما مالی نیست، احتمالا زودتر از پرونده‌های مالی تعیین تکلیف شود.

سرپرست سایپا در مورد اینکه اگر رای به نفع شما در جریان مسابقات صادر شود چه اتفاقی می‌افتد، گفت: در این مورد فدراسیون باید تمهیداتی بیندیشد که آیا لیگ یک را دنبال کنیم یا خیر. برای صنعت نفت هم این اتفاق افتاد که جمع کرد و رفت برای سال بعد. این موضوع بستگی به تصمیم سازمان لیگ دارد.

خوش‌نظر در مورد وضعیت امیر علی صادقی و‌ پیشنهاد استقلال عنوان کرد: اطلاع دقیقی ندارم. می‌دانم از دو سه باشگاه برای او درخواست آمده اما انتقالش منوط به تصمیم مدیریت است.

وی درخصوص وضعیت ابوالفضل جلالی اظهار داشت: با توجه به اینکه مصدومیت او حاد نیست و تا یک ماه دیگر می‌تواند برگردد، فرهاد مجیدی گفته او را می‌خواهم. مجیدی قطعا او را می‌خواهد و همکاری لازم را انجام خواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.