• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
0

واکنش سرلک به عدم حضورش در انتخابی درون اردویی

  • کد خبر : 25462
  • 23 بهمن 1399 - 23:07
واکنش سرلک به عدم حضورش در انتخابی درون اردویی
بام نیوز:دارنده نشان برنز کشتی آزاد امیدهای جهان می‌گوید: تابع تصمیمات کادرفنی بوده و مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

علیرضا سرلک در گفت‌وگو با بام نیوز، اظهار کرد: اکنون چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا پشت سر می‌گذرانیم.

وی ادامه داد: در این مرحله از اردو بیشتر تمرکز بر روی برنامه‌های استقامتی بود و احساس می‌کنم در بهترین شرایط ممکن بدنی و روحی قرار دارم.

سرلک در ادامه پیرامون عدم حضورش در لیست انتخابی درون اردویی وزن ۵۷ کیلوگرم گفت: مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشتی هستم و هر کجا کادر فنی صلاح بداند کشتی خواهم گرفت و قطعاً در پس این تصمیم نیز یک منفعت ملی وجود دارد و این مسله اصلا تاثیری بر روی انگیزه‌ام نخواهد داشت و هدفم حضور در المپیک و کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال در این رویداد مهم ورزشی است.

نفر دوم انتخابی تیم ملی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد در خصوص حواشی به وجود آمده در فضای مجازی تأکید کرد: به این مسائل توجهی ندارم و صفحه‌ای نیز در فضای مجازی به اسم و مدیریتم وجود ندارد و بیشتر تمرکز و وقتم حتی زمانی که در اردو نیستم، معطوف به کشتی است.

وی تصریح کرد: فقط فکر و ذکرم کشتی است و برای رسیدن به اهدافم تلاش می‌کنم و تابع تصمیمات کادرفنی هستم.

سرلک با بیان اینکه امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کنم، افزود: فرقی ندارد قهرمانی آسیا باشد یا یک تورنمنت دیگر، هرکجا کادر فنی صلاح بداند قطعاً با تمام توان تلاش خواهم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.