• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
0

واکنش عضو هیات رئیسه به ارتباط فدراسیون با جادوگر/ ماجدی: من هستم و خدای خودم

  • کد خبر : 65628
  • 24 آذر 1400 - 0:32
واکنش عضو هیات رئیسه به ارتباط فدراسیون با جادوگر/ ماجدی: من هستم و خدای خودم
بام نیوز: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ارتباط فدراسیون با جادوگر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، میرشاد ماجدی در پایان مجمع سالانه هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: به نظر من انتخابات بسیار خوبی بود. اکثر اعضای مجمع حضور داشتند. افرادی که با سابقه بودند در نهایت انتخاب شدند. به براتی تبریک می‌گویم و هیأت تهران با حضور وی می‌تواند ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال داشته باشد. به مومن و محمدی و هاشمی هم تبریک می‌گویم. بازهم تاکید من این است که از متخصصان و باتجربه‌ها در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با جادوگری در ارتباط است، خاطرنشان کرد: من اصلاً به این چیزها اعتقاد ندارم و در جریان نیستم. یک عمری است که من خودم هستم و خدایم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه عزیزی‌خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که ایرادی ندارد یک نفر با نفسش به ما کمک کند، گفت: هرکسی می‌تواند جواب خودش را بدهد، اما من هستم و خدای خودم.

ماجدی در خصوص مشاوران عزیزی‌خادم، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال امور مالی و ذی‌حساب دارد. ذی‌حساب از طرف وزارت ورزش انتخاب می‌شود و هر اتفاق و شائبه‌ای وجود داشته باشد ذی‌حساب به عنوان یک دستور جلسه در اختیار هیأت رئیسه قرار می‌دهد. در حال حاضر چنین چیزی به ما نداده‌اند. هر فدراسیونی یک مجمع سالیانه دارد و تمام حساب و کتاب‌ها آنجا بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است. ضمن احترام به وی باید بگویم که مجمع سالیانه، مجمع مالی است که سالیانه برگزار می‌شود. مجمع همه چیز را بررسی می‌کند و فکر نمی‌کنم آنطور که من و شما تصور می‌کنید بتوان پولی به صورت غیرشفاف هزینه کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد دریافت حقوق و پاداش مشاوران فدراسیون، تصریح کرد: این مورد غیرشفاف است. من نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است. هر پولی که جابجا می‌شود زیر نظر ذی‌حساب محاسبه می‌شود. اگر چیزی یا کسی عضو فدراسیون نباشد و پولی دریافت کند قطعاً ذی‌حساب به ما هشدار خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون مشخص است یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست. تکلیف نایب رئیس اول هم در مجمع مشخص خواهد شد. هیچ زمانی برای تعیین این سمت مشخص نشده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.