• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

واگذاری سرخ آبی‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک

  • کد خبر : 21417
  • 08 بهمن 1399 - 20:47
واگذاری سرخ آبی‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک
بام نیوز: معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان از واگذاری سرخ آبی‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک از طریق فرا بورس خبر داد.

به گزارش بام نیوز: معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان از واگذاری سرخ آبی‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک از طریق فرا بورس خبر داد.

جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی گود کشتی با چوخه قوچان در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: کرونا ۸ هزار میلیارد تومان به بخش‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی خسارت وارد کرده است اما با تمهیدات وزیر ورزش و جوانان و هماهنگی با سایر وزرا وام‌های خوبی را برای باشگاه‌های ورزشی تخصیص دادند.

وی اضافه کرد: همچنین وام‌هایی وجود دارد که از طریق استان به باشگاه‌ها واگذار می‌شود اما باوجود تسهیلاتی که در نظر گرفته‌ شده باز هم نیاز باشگاه‌داران را نمی‌تواند تأمین کند.

تقی زاده با اشاره به تصویب لایحه نظام جامع باشگاه‌داری توسط شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان، گفت: این لایحه توسط شورای ورزش معاونین وزارت ورزش و جوانان تصویب و پس از امضاء وزیر ورزش و جوانان به هیأت دولت ارسال‌ شده است که بعد از بررسی و تصویب دولت به مجلس خواهد رفت تا به یکی از ماندگارترین لوایح برای بخش خصوصی و باشگاه‌داران تبدیل خواهد شد تا بسیاری از مشکلات آن‌ها برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس بیان کرد: در کمیسیون تلفیق اقدامات مؤثری انجام‌شده و منتظر ارائه نتایج کمیسیون تلفیق به مجلس هستیم و با توجه به اینکه نمایندگان خوبی در مجلس داریم امیدواریم جایگاه خوبی را برای ورزش کشور تعریف کنند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به واگذاری سرخ آبی‌ها از طریق فرابورس در آینده‌ای نزدیک تصریح کرد: این امر کار ویژه‌ای است و اقدامات بسیار مؤثری انجام‌ شده که امیدوارم با توجه به جلسات و پیگیری‌های مداوم که از طریق وزارت ورزش و جوانان انجام‌شده است، کارهای مجامع هر دو شرکت انجام‌ و مسائل حقوقی که مدنظر بود رفع شده و مقدمات خوبی فراهم‌شده تا از طریق فرابورس واگذار شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=21417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.