• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

ورزشکاران و مدال‌آوران خارگی حمایت می‌شوند

  • کد خبر : 76652
  • 17 تیر 1401 - 21:14
ورزشکاران و مدال‌آوران خارگی حمایت می‌شوند
بام: رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: حمایت از ورزشکاران به ویژه مدال آوران از اولویت‌های شورای شهر خارگ است.

به گزارش خبرنگار بام، یوسف وطن‌دوست عصر پنجشنبه در نشست با پیشکسوتان فوتبال خارگ اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران به ویژه پیشکسوتان و مدال آوران را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در شورای اسلامی شهر عزم جدی جهت حمایت از اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران وجود دارد و نمونه بارز آن حمایت از هئیت های ورزشی و ورزشکاران می‌باشد که در روزهای اخیر شاهد کمک‌های مالی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر به این عزیزان بودیم.

وطن دوست با اشاره به اینکه حمایت از ورزش یعنی حمایت از سلامت جامعه است گفت: حمایت از ورزشکاران به ویژه ورزش‌های همگانی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امید در جامعه شده و از طرف دیگر سبب جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر در خصوص حمایت از حضور تیم پیشکسوتان فوتبال در لیگ استان نیز گفت: با توجه به امکانات و در حد بودجه شهرداری حد اکثر حمایت را از حضور این عزیزان در لیگ برتر استان خواهیم کرد.

در این نشست پیشکسوتان فوتبال خارگ با اعضای شورای اسلامی که در دفتر شورای اسلامی شهر انجام شد پیشکسوتان فوتبال از دغدغه‌های خود در حوزه ورزش گفتند و خواستار حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری از حضور این تیم در لیگ برتر استان شدند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جزیره خارگ طی مراسمی که در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد از فهیم (وحید) عرب زاده قهرمان ملی پوش تیم ملی هندبال ساحلی تقدیر کردند.

طی این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران به ویژه مدال آوران گفت: حمایت از این قشر به معنای حمایت از سلامت و صلابت جامعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

شهردار خارگ نیز با برشمردن اهمیت توجه به امور ورزش گفت: در طی یکسال گذشته توجه بسیار خوبی به امر ورزش شده که نمونه بارز آن افتتاح اولین رینگ کیک بوکسینگ در جزیره با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری خارگ بوده است.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با درخشش فهیم عرب زاده در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام نهم شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.