• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

ورزشکار خارگی در تیم ملی هندبال ساحلی خوش درخشید

  • کد خبر : 76519
  • 16 تیر 1401 - 21:05
ورزشکار خارگی در تیم ملی هندبال ساحلی خوش درخشید
بام : رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ گفت: وحید عرب زاده ملی پوش جزیره خارگ در ترکیب تیم ملی ایران در مسابقات هندبال ساحل قهرمانی جهان ۲۰۲۲ یونان حضور شایسته داشت.

میلاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بام اظهار داشت: وحید عرب زاده ملی پوش ارزنده و پرافتخار جزیره خارگ که عنوان قهرمانی آسیا و چندین عنوان آسیایی و حضور در مسابقات جهانی را به همراه تیم ملی هندبال ساحلی ایران در کارنامه ورزشی خود دارد در ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران راهی این رویداد جهانی در کشور یونان شده بود و نقش بسزایی در پیروزی‌های تیم ملی هندبال ساحلی ایران داشت.

وی اظهار کرد: تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله گروهی قهرمانی جهان مقابل دانمارک و نروژ شکست خوردند و مقابل مصر به پیروزی رسید و به عنوان تیم سوم گروه مقدماتی راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ گفت: این تیم در مرحله دوم این مسابقات مقابل برزیل و قطر مغلوب شد اما مقابل پرتقال به پیروزی رسیدند و در نهایت با دو شکست و یک پیروزی شانس حضور در جمع ۸ تیم برتر را از دست دادند.

وی بیان کرد: آنها در ادامه رقابت‌ها مقابل پورتوریکو (دو بر صفر)، آرژانتین (دو بر یک)،و پرتقال (دو بر صفر) به پیروزی دست یافتند و عنوان نهم این دوره از مسابقات قهرمانی جهان را بدست آوردند.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی جهان از ۳۱ خرداد تا ۵ تیرماه به میزبانی یونان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.