• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

ورزشکار پیوند اعضا زنجان فعل خواستن، توانستن است را مقتدرانه صرف کرد

  • کد خبر : 56279
  • 07 مهر 1400 - 23:08
ورزشکار پیوند اعضا زنجان فعل خواستن، توانستن است را مقتدرانه صرف کرد
بام نیوز: رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: "نعمت بابایی پور" ورزشکار پیوند اعضا این استان با صعود موفقیت آمیز به قله پنج هزارو ۶۱۰ متری دماوند، فعل خواستن، توانستن است را با اقتدار صرف کرد.

محمدرضا طهماسبی  در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز افزود: صعود این ورزشکار پیوند کلیه به قله مرتفع دماوند که به عنوان بام ایران و خاورمیانه شناخته می شود، نشان دهنده این است که بیماری، محدودیت و بهانه ای برای فعالیت های ورزشی و اجتماعی نیست.

وی اظهار داشت: این صعود موفقیت آمیز از سوی این ورزشکار ابهری در واقع شروعی برای همه بیماران پیوند اعضا خواهد بود تا از رخت بیماری برخیزند و با نظر پزشک به فعالیت های مختلف ورزشی اعم از صعود به قله، توانایی ها خود را به منصه ظهور بگذارند.

طهماسبی که مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان نیز است گفت: صعود این ورزشکار پیوند عضو به قله دماوند موجب تقویت روحیه خودباوری، قدرت و توانایی در میان بیماران خاص و ورزشکاران پیوند اعضا کشور و جهان می شود.

این کوهنورد ابهری که از ملی پوشان رشته دوچرخه سواری است به پاس صعود موفقیت آمیز به قله ۵۶۱۰ متری دماوند ۳۱ شهریور ماه طی برگزاری مراسمی در سالن جلسات انجمن کلیوی زنجان، مورد تجلیل قرار گرفت.

بابایی پور، ۱۲ شهریور ماه امسال به همراه ۲۹ نفر از دیگر کوهنوردان از مسیر جبهه جنوبی کوه به قله دماوند صعود کرد و به‌ رغم اینکه بیمار پیوند کلیه بود اما توانست بی هیچ پیشامد و مشکلی، همراه تیم صعود کرده و فرود آید.

۱۸ کوهنورد از شهرستان خدابنده، ۹ نفر از شهرستان زنجان و ۲ زن و مرد کوهنورد نیز از تهران در این صعود که به سرپرستی فرهاد محرمی قیداری انجام گرفت شرکت داشتند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.