• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

ورزش در همه جای استان کرمانشاه توسعه پیدا کرده است

  • کد خبر : 75802
  • 26 خرداد 1401 - 23:59
ورزش در همه جای استان کرمانشاه توسعه پیدا کرده است
بام نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان و استان کرمانشاه گفت: امروز با همراهی و همدلی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان ورزش در همه جای کرمانشاه توسعه پیدا کرده و جوانان از اماکن ورزشی مناسبی برخوردار شده‌اند.

به گزارش بام نیوز ، «صابر رحیمی» شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کرمانشاه که در هتل پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: با شعار همدلی و همراهی توانسته ایم قدم های خوبی برای ورزش استان برداریم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید تهدید زلزله را به فرصت تبدیل کرد، افزود: در همین راستا توانستیم با جذب اعتبارات مناسب و همچنین کمک افراد خیر و حضور بخش خصوصی اماکن ورزشی مناسبی در نقاط مختلف استان بسازیم.

رحیمی تصریح کرد: طی یکی دو سال اخیر بین ۲۵ تا ۳۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان که عمدتا در مناطق محروم و دور افتاده بود ساخته شد تا جوانی نباشد که از ورزش کردن باز بماند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: امروز استان ما با توجه به زیرساخت های مناسبی که در اختیار دارد می تواند مهمترین رویدادهای بین المللی و جهانی را میزبانی کند و این موضوع به اطلاع مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم رسیده است.

وی همچنین به کسب ۶۲ مدال توسط ورزشکاران کرمانشاه سال گذشته در مسابقات مختلف اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و فراهم کردن زیرساخت های مناسب بسیار امیدوارم که تعداد مدال های کسب شده ورزشکاران استان طی سال جاری رشد خوبی داشته باشد.

رحیمی همچنین با اشاره به حضور ۶۹ تیم استان در لیگ رشته های مختلف و در رده های سنی نوجوانان تا بزرگسالان، گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب ورزش دعوت ۳۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم های مختلف ملی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به نزدیکی سفر رئیس جمهور به کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام گرفته توانستیم اعتبارات خوبی برای ورزش استان اخذ کنیم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص ورزشکاران سازمان یافته استان هم گفت: بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده و ۲۵۰ هزار ورزشکار در حوزه ورزش های همگانی داریم که امار خوبی با توجه به جمعیت استان به حساب می آید هرچند به دنبال افزایش این تعداد نیز هستیم.

رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد با وجود همدلی میان جامعه ورزش استان و البته تداوم حمایت های استاندار و دیگر مسئولان استان و همچنین وزارت ورزش و جوانان شاهد موفقیت های بسیار بیشتری از سوی ورزشکارانمان در سال جاری و همچنین برگزاری مسابقات مهم بین المللی، آسیایی و حتی جهانی در کرمانشاه باشیم.

در پایان این مراسم از کیانوش رستمی در وزنه برداری، محمدرسول خطیب در تیراندازی، رضا شهلایی در کوهنوردی، مهرداد صیدی و مسعود رستگار در جودو ناشوایان، شهلا بهروزی راد در قایقرانی معلولان، یدالله محبی در کشتی، کوثر خشنودی کیا در تیروکمان، سارا شیربیگی در فوتبال، هانیه عاشوری در کشتی آلیش، مانی سعیدی در وزنه برداری معلولان و آرشام رمضانی در پینگ پنگ معلولان تجلیل شد.

مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، مهدی بخشی، شهاب حبیبی، نوید جهانگرد و شمس الدین شهبازی همپی در فوتبال هفت نفره، پروین یاره و ناهید امیری در کاراته ناشنوایان، فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در کشتی ناشنوایان، کوثر اساسه در تکواندو، سامان حیدری، مهدی خدابخشی علی مسکینی، ستایش نادری، آتوسا گشادنژاد و امیررضا برزویی در کاراته، ارشک محبی، بهمن تیموری و حامد رشیدی در کشتی از دیگر قهرمانانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

جواد رحمتی، ثنا صادقی، غزل رشیدی، فاطمه پسندیده و آرین محمدخانی در فوتبال، وانیا یاوری در پینگ پنگ، فاطمه کرمی، آتوسا پروین و آرین سلیمی در تکواندو، مهدی بهرامی آذر در تکواندو معلولان، پژمان یارولی، همایون همتی، امیرفرزام صفری، مرتضی ناظمی، مسعود یاری راد، سبحان احمدی و آرین آسو در دو و میدانی، سامان الفتی و ایوب بسامی در پرورش اندام و پدرام کرم سیما در پاورلیفتینگ نیز دیگر ورزشکارانی بودند که با دریافت لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

از دیگر قهرمانان کرمانشاهی که تجلیل شدند می توان به علی سراوند در شنا، کیا قدمی در وزنه برداری، پوریا امیری در بوکس، علی حیاتی و پارسا الوندی در رشته بدمینتون، صابر خسروی در اتومبیلرانی و پریسا گراوندی، آزاده صیدی و اسما فخری در راگبی اشاره کرد.

در این مراسم همچنین “ندا شهسواری” در رشته پینگ پنگ، “کوثر خشنودی کیا در رشته تیروکمان و مهرداد صیدی در رشته جودو ناشنوایان به نمایندگی از ورزشکاران کرمانشاهی به بیان مسائل، مشکلات و انتظارات جامعه ورزشی استان پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.