• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران؛ فردا

  • کد خبر : 73440
  • 27 فروردین 1401 - 20:23
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران؛ فردا
بام نیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران هشدار هواشناسی سطح "نارنجی" برای تهران صادر کرد که بر اساس این هشدار، شاهد وزش باد شدید تا خیلی شدید، رگبار باران، رعد و برق، خیزش گرد و خاک خواهیم بود و احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

به گزارش بام نیوز سازمان هواشناسی در استان تهران هشدار سطح نارنجی صادر و اعلام کرد که بر اساس این هشدار از اوایل وقت روز شنبه ۲۷ فروردین ماه، شاهد تقویت فعالیت سامانه بارشی در تهران خواهیم بود که تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این هشدار شاهد وزش باد شدید تا خیلی شدید، رگبار باران، رعد و برق، خیزش گرد و خاک خواهیم بود و احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

این سازمان اعلام کرد که این مخاطره ممکن است موجب کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آسیب به سازه های موقت، شکستن درختان فرسوده، آب گرفتگی موقت محلی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، بخورد صاعقه و احتلال در تردد های درون و برون شهری بشود.

اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرد که در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیل ها توقف نکنید. همچنین از فعالیت های کوهنوردی و جابه‌جایی کوچ رو باید اجتناب کرد. در انجام سفر های شهری و برون شهری باید احتیاط و از پارک خودرو در مجاورت درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره خودداری کرد.

بر اساس اعلام این سازمان از پرواز با گلایدار و هواپیماهای سبک نیز باید پرهیز کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=73440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.