• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
2

وقت خود را تلف نکنید

  • کد خبر : 39299
  • 13 اردیبهشت 1400 - 22:15
وقت خود را تلف نکنید
بام نیوز: قضیه منطقی این است که مانند ورزش های دیگر مدتی فعالیت کنید و سراغ فعالیتی دیگر بروید. اگر توانایی و سرزندگی را در خود احساس می کنید و اهل حاشیه و خودنمایی نیستید، پس با خیال راحت از کوهنوردی خود لذت ببرید.

اگر توانایی دارید و اگر می‌توانید و اگر قدرت نه گفتن به کوهنوردی را دارید، همین الان کوهنوردی را کنار بگذارید و سراغ ورزشی کم‌هزینه‌تر و بی‌حاشیه تر را بگیرید.

می‌توانید مانند افراد عادی و یا قدیمی‌ترها سراغ یک جفت کفش اسپورتکس و یا پولار ته مانده کیسه تاناکورایی را بگیرید و کوهنوردی کنید. قرار نیست همیشه و تا آخر عمر خود کوهنوردی کنید.

قضیه منطقی این است که مانند ورزش های دیگر مدتی فعالیت کنید و سراغ فعالیتی دیگر بروید. اگر توانایی و سرزندگی را در خود احساس می کنید و اهل حاشیه و خودنمایی نیستید، پس با خیال راحت از کوهنوردی خود لذت ببرید.

به کرات و دفعات پیشکسوتان واقعی کوهنوردی برایم تعریف کرده اند و مثال ها شرح داده اند که کوهنوردی هیچ سنخیتی با حاشیه پردازی و خودنمایی ندارد، چراکه ورزشی است که به روح و روان آدمی لعاب می دهد. در کنار کوهنوردان خوب دنیای مجازی، انبوه کوهنوردان واقعی وجود دارند که جایی در صفحات مجازی ندارند و دست‌شان به گوشی ساده خود می رسد.

همین کوهنوردان همانطوری که برایم ثابت شده است، منبع مطمئنی از علم و دانش کوهنوردی هستند. کافی است که هم‌کلام و همگام با آنها پیش بروید.

پس وقت خود را تلف نکنید و سراغ ورزشی دیگر بروید و یا …

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=39299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.