• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

پارک جنگلی گیسوم

  • کد خبر : 58457
  • 24 مهر 1400 - 4:28
پارک جنگلی گیسوم
بام نیوز: پارک جنگلی گیسوم با امکاناتی مانند پارکینگ در داخل محوطه ی پارک، وسایل بازی برای کودکان،ورزشگاه ،اردوگاه،پلاژ،هتل ،مناطق پیک نیک،کمپینگ طبیعی،مسیر های پیاده روی ،مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه ی شرقی ،جنگل شمشاد،و موزه ی طبیعی گل و گیاه، ساعاتی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم کرده است.

به گزارش بام نیوز، جنگل های گیسوم در استان گیلان با مساحتی حدود ۸۰ هکتار قرار دارد. انبوهی از درختان و گونه های گیاهی در این منطقه جلگه‌ ای شناسایی شده اند. دریای گیسوم تالش و جنگل ساحلی گیسوم یکی از بهترین مناطق شمال برای گذران ساعتی در طبیعت است. به همراه خانواده خود به گیسوم تالش بروید و لذت رانندگی در جاده گیسوم گیلان را تجربه کنید.

پارک جنگلی گیسوم با امکاناتی مانند پارکینگ در داخل محوطه ی پارک، وسایل بازی برای کودکان،ورزشگاه ،اردوگاه،پلاژ،هتل ،مناطق پیک نیک،کمپینگ طبیعی،مسیر های پیاده روی ،مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه ی شرقی ،جنگل شمشاد،و موزه ی طبیعی گل و گیاه، ساعاتی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم کرده است.

بهترین زمان سفر به گیسوم گیلان

هر چند این منطقه در همه فصول زیبایی خاص خود را دارد اما بهترین زمان برای لذت بردن ازاین منطقه (اردیبهشت، مهر و آبان) است .

در زمستان نیز این جنگل بسیار زیباست زیرا درختان در فصل زمستان سفید پوش می شوند و جلوه ی جنگل گیسوم به نوعی غیرقابل وصف زیبا می گردد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.