• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

پاکدل: تلاش لژیونرها برای حفظ عزت و آبروی هندبال ایران خالصانه و فراموش نشدنی است

  • کد خبر : 14784
  • 02 دی 1399 - 17:30
پاکدل: تلاش لژیونرها برای حفظ عزت و آبروی هندبال ایران خالصانه و فراموش نشدنی است
بام نیوز:رئیس فدراسیون هندبال گفت: لژیونرها بخشی از افتخارات هندبال ایران هستند و برای هندبال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند.

علیرضا پاکدل در گفت و گو با پایگاه خبری بام نیوز، درمورد آخرین شرایط هندبال کشور و عملکرد لژیونرها اظهار داشت: ما نتوانتسیم در سال‌های گذشته پشت نسل فعلی سازندگی داشته باشیم و باید تلاش کینم با  پشتوانه‌سازی بازیکنان جایگزین را برای سال‌های آینده در هندبال داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در زمان تصدی ۲۰ ماهه من در فدراسیون هندبال هر زمان از لژیونرها درخواست کرده ایم در معیت تیم ملی باشند، اکثر این بازیکنان  با جان و دل خود را به اردوی تیم ملی رسانده و تمام قد کار کردند و تلاش های لژیونرها برای عزت و آبروی هندبال کشور خالصانه و فراموش نشدنی است.

وی افزود: بخش زیادی از افتخارات هندبال کشورمان در سال‌های اخیر به دستان این  بازیکنان  رقم خورد و شاید یکی از مشکلاتی که ما در زمینه لژیونری داریم به این خاطر است که تنها در روزهای تقویم فدراسیون جهانی هندبال می‌توانند به کشور سفر کنند و این موضوع  باعث می‌شود که هماهنگی لازم بین ملی‌پوشان ایجاد نشود.

پاکدل خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دلایل رفتن این بازیکنان در سال‌های اخیر این بوده که سقف قراردادها در هندبال ایران زیاد نیست. زمانی که به ملی‌پوشان در قالب ارز خارجی  پیشنهاد داده می‌شود عدد قرارداد از مبالغی که باشگاه‌های داخلی پرداخت می‌کنند بیشتر است که البته قراردادهای داخلی در سال‌های  اخیر ترمیم شده است. این موضوع باعث شده است که ما نتوانیم در طول سال هماهگی لازم در تیم را رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت:کشورهایی مثل کره‌جنوبی، ژاپن و بحرین که لژیونر ندارند به راحتی می‌توانند در طول سال اردوهای متعددی برگزار می‌کنند که این باعث ایجاد هماهنگی لازم بین بازیکنان می‌شود. در حال تلاش برای مشخص کردن وضعیت تیم ملی بزرگسالان هستیم. ما  به لژیونرهای‌مان که از لحاظ فنی در آمادگی خوبی به سر می‌برند به تشخیص سرمربی تیم ملی قطعاً نیاز داریم و اکثر این بازیکنان سرمایه‌های هندبال کشور هستند.

پاکدل عنوان کرد: لژیونرهای هندبال سرمایه‌های کشور هستند و خدا را شاکریم که ارتباط دو طرفه و صمیمانه‌ای بین آنها و فدراسیون هندبال برقرار است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.