• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

پرونده انصراف تیم ووشو پاس به کمیته انضباطی می‌رود

  • کد خبر : 22531
  • 13 بهمن 1399 - 19:03
پرونده انصراف تیم ووشو پاس به کمیته انضباطی می‌رود
بام نیوز: رئیس فدراسیون ووشو از ارجاع پرونده انصراف تیم پاس ناجا از حضور در فینال لیگ برتر ووشو به کمیته انضباطی این فدراسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، امیر صدیقی گفت: سطح اجرایی و فنی مسابقات لیگ برتر ووشو به نظر نقطه عطفی در نحوه برگزاری بازی‌ها ایجاد کرد. امیدوارم این مسیر را ادامه بدهیم. امروز مسابقات آقایان به پایان رسید و هفته بعد مسابقات بانوان برگزار می‌شود. سپس رقابت‌های تالوی قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

وی افزود: لیگ ووشو شرایط هیجان انگیزی را ایجاد کرده بود و دور بودن از ووشو به حساسیت‌ها افزوده بود. شرایط نزدیک به هم بود و رقابت سالم و عادلانه در پیش گرفته شد.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به موفقیت دانشگاه آزاد در بخش تالو و در دیدار فینال گفت: پاسی‌ها به نمره‌های بخش تالو اعتراض داشت. در بخش تالو بیش از ۱۵ داور و هیات ژوری حضور دارند که فیلم‌ها را بازبینی کردند. آنها اعتراض‌ها را وارد ندانستند. برد و باخت بخشی از بازی است. نباید انتظار داشت شرایط همیشه به نفع ما باشد.

صدیقی تصریح کرد: پاس نتوانست این ماجرا را مدیریت کند در حالی که فرصت خوبی در اختیار داشت. آنها می‌توانستند عقب افتادگی خود را در ۹ بخش ساندا جبران کنند اما در این بخش حضور پیدا نکردند و نتیجه به نفع دانشگاه اعلام شد.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به سئوال خبرنگاربام نیوز برای برخورد با تیم پاس گفت: گزارش این اتفاقات حتماً باید به کمیته انضباطی ارسال شود. یکسری صحبت‌های اعتراضی صورت گرفته که حالت خوبی نداشته است. داوران ما به این موضوع هم اعتراض داشتند. درباره جایگاه تیم پاس هم فدراسیون تصمیم گیری می‌کند. در حال حاضر فعلاً همان رتبه‌ها باقی خواهد ماند. (پاس نایب قهرمان است)

صدیقی خاطرنشان کرد: دیدار فینال پخش زنده تلویزیونی هم داشت و حامیان مالی انتظار داشتند این اتفاق رخ بدهد که خسارت مالی زیادی وارد شد. نیاز است بررسی دقیق‌تر و جزئی‌تری صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون ووشو درباره بحث جانبداری داوران از تیم دانشگاه آزاد، گفت: در بخش تالو حتی گاهی داوران نمی‌دانند کدام ورزشکار برای کدام تیم بازی می‌کند. نمی‌توان گفت داوران جانبداری می‌کنند. ورزشکاران پاس روزهای گذشته هم نتایج خوبی گرفته بودند. اینکه بحث را به سمت داوری ببریم درست نیست. در فدراسیون تلاش کردیم در عادلانه ترین حالت ممکن شرایط خوبی برای ووشو رقم بزنیم.

یکی از خبرنگاران درباره حضور یکی از سرداران نیروی انتظامی در هیات رئیسه فدراسیون ووشو و تاثیر حضورش بر این پرونده سئوال کرد. صدیقی گفت: سردار نیروی انتظامی جزو هیات رئیسه فدراسیون نیست. اگر هم بود تاثیری در روند فدراسیون ووشو ندارد. وظیفه فدراسیون رعایت عدالت است. این مباحث مطرح نبوده است.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص جریمه مالی تیم پاس به دلیل انصراف تصریح کرد: این موضوعی است که باید با دقت بیشتری در کمیته انضباطی بررسی شود. ان شاءالله با جمعبندی نهایی در اولین فرصت جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود.

صدیقی در پایان درباره لیگ برتر ووشو بانوان هم گفت: مسابقات بانوان در پایان این هفته در محل آکادمی ملی ووشوو با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، سپاهان، هیات ووشو تهران و هیات البرز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.