• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24666
3

پروژه های نیمه تمام ورزشی دشتی تکمیل میشود

  • کد خبر : 76426
  • 15 تیر 1401 - 16:04
پروژه های نیمه تمام ورزشی دشتی تکمیل میشود
بام نیوز: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: با حمایت و همکاری اداره ورزش و جوانان استان بوشهر پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان دشتی تکمیل خواهد شد.

به گزارش بام نیوز، علی یحرانی روز دوشنبه در نشست مسئولان دشتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در سالهای گذشته توجه بسیارخوبی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی در شهرستان دشتی شده است .
وی افزود: هنوز تعدادی از پروژه ورزشی به ویژه در روستاهای دشتی نیمه تمام باقی مانده و امید است با همکاری و حمایت ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد: دو پروژه سالن ورزشی روستاها کلل و چاوشی که دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است نیمه تمام باقی مانده و یکی از مطالبات به حق ورزشکاران این روستاها تکمیل هر چه زودتر این پروژه ها است.
فرماندار دشتی به خواسته های و مشکلات مطرح شده ورزشکاران دشتی اشاره کرد و افزود: باید هر چه سریعتر مشکل نواقص خوابگاه ورزشی خورموج و مشکل سرمایشی سالن های ورزشی شهرستان و وضعیت آب استادیوم ورزشی شهر کاکی برطرف شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: این اداره کل با تمام قوا در کنار فرمانداران و مسئولان شهرستانهای استان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان است.
صالح احمدی افزود: یکی از برنامه های مهم این اداره کل حمایت کامل از تیم ها و نمایندگان استان بوشهر در مسابقات سراسری و لیگ های کشور است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تمام تلاش ما این است تیم های استان بدون دغدغه های مالی با تمرکز بر مسائل فنی در لیگ‌های کشوری حضور داشته باشند.
وی افزود: در زمینه آماده سازی زیر ساخت ها نیز تمام قد در کنار تیمهای ورزشی استان بوشهر ایستاده ایم.
وی خواستار حمایت ویژه صنایع و شرکت های بزرگ اقتصادی از باشگاهها و تیم های ورزشی به عنوان اسپانسر تیم های ورزشی استان شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.