• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

پس از برگزاری نشست هماهنگی انجام شد؛ آغاز جام ستارگان کراسفیت در ورزشگاه آزادی

  • کد خبر : 71603
  • 12 اسفند 1400 - 20:07
پس از برگزاری نشست هماهنگی انجام شد؛ آغاز جام ستارگان کراسفیت در ورزشگاه آزادی
بام نیوز: پس از برگزاری نشست هماهنگی و رونمایی از لباس ورزشکاران، داوران ‌ عوامل اجرایی؛ مسابقات جام ستارگان کراسفیت صبح امروز در استادیوم آزادی استارت خورد.

به گزارش بام نیوز ،نشست هماهنگی و مراسم رونمایی از لباس های ورزشکاران و عوامل اجرایی و داوران شرکت کننده در جام ستارگان کراسفیت عصر روز گذشته در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که طی آن عوامل برگزار کننده با نشست های توجیهی در جریان روند برگزاری دو روز رقابت سنگین بهترینهای این رشته قرار گرفتند.

در ابتدای این نشست سهراب آزاد رئیس انجمن کراسفیت ضمن خیر مقدم به ورزشکاران، مربیان، داوران، عوامل اجرایی، حامیان و مدعوین برای قهرمانان شرکت کننده در جام ستارگان آرزوی امیدواری کرد و گفت: امیدوارم در رقابتی سالم و اخلاقی در کنار دوستی و رفاقت بتوانیم بهترینهای این رشته را معرفی کنیم.

در این نشست بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان، علی پاکدامن شمشمیر باز المپیکی کشورمان، محمود عبدالهی، امیر حسین فرزانه و مهدی توتونچی، اعضای هیات رئیسه کراسفیت  و تعدادی از چهره های ورزشی دیگر نیز حضور داشتند. در این نشست لباسهای ورزشکاران توسط میهمانان ویژه و همچنین قهرمان با اخلاق این رشته مرتضی صداقت رونمایی شد.

مسابقات کراسفیت جام ستارگان در روز اول و با فاکتورهایی جهت ارزیابی استقامت قلبی ، عروقی و استقامت عضلانی شامل دویدن به مسافت ۴۰۰۰ کیلومتر  با حمل سند بگ در مجموعه ورزشی آزادی  برگزار گردید و در روز دوم با آیتم های تخصصی رشته کراس فیت در مجموعه ورزشی هایپر اسکیت برگزار خواهد شد.

  ۳۰ ورزشکار صبح امروز جدال خود برای کسب بهترین رکورد و عنوان را آغاز کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.