• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

پس از سالها صدای شادی و نشاط کودکان خارگی در پلاژ پیچید

  • کد خبر : 86184
  • 07 خرداد 1402 - 0:15
پس از سالها صدای شادی و نشاط کودکان خارگی در پلاژ پیچید
جشنواره ورزشی تفریحی ساحلی خارگ به همت امور ورزش پایانه های نفتی و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان خارگ در قالب تیم اجرایی برگزار شد.

بام نیوز: پلاژ شهید موسی پور بی تردید در زمره خاطره انگیزترین تفریحگاه های نسل های گذشته خارگ جای دارد. روزی روزگاری این مجموعه با برخورداری از ظرفیت هایی بسیار همچون ساحل بکر ، دریای پاک و زلال ، سن نمایش و … به علاوه خدمات غذایی خود ، محلی دنج برای تفریح ، ورزش ، شنا ، بازی کودکان و … خانواده ها بود. انتخاب این مکان برای برگزاری جشنواره ورزشی تفریحی ساحلی خارگ ، از همان ابتدا نشان از خوش سلیقگی طراحان و مجریان این جشنواره داشت که همانطور که پیش بینی میشد با پاسخ مثبت و استقبال چشمگیری از همشهریان رو به رو شد و درخواست تکرار روتین این جشنواره ، زمزمه حاضرین شد.

موفقیت های پایانه در المپیاد ورزشی شرکت ملی و وزارت نفت و تعدد مسابقات و ویژه برنامه هایی که در خارگ با برگزاری المپیاد و این جشنواره به اوج رسید را نمی توان تصادفی دانست و نشان از مثمر ثمر بودن تفکر و رویکرد جدید ورزش خارگ در حوزه های نفت و شهری دانست. سفر منصور قنبرزاده؛ نفر اول ورزش در صنعت نفت کشور ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس سازمان لیگ به خارگ جهت شرکت در جشنواره ورزشی تفریحی ساحلی خارگ نشان از اهمیت جایگاه فعلی ورزش پایانه ها دارد. مجموع اتفاقاتی که به وضوح در حوزه ورزش و در مقوله های رفاهی و اجتماعی در سطح جزیره ملموس است را می توان در سیاستگذاری های کلان مدیرعامل جدید این شرکت؛ عباس غریبی جستجو کرد که در سطوح مدیریتی خدمات پشتیبانی و امور ورزش نیز شاهد اجرایی شدن این سیاستگذاری ها هستیم.تجربه نشان داده هرگاه حوزه های اجتماعی و پیرامونی از سوی مدیران در صنعت نفت مورد توجه قرار گرفته ، موفقیت های سازمانی نیز دست یافتنی تر هستند ، چرا که برخورداری از آرامش روانی پرسنل پیش نیاز اساسی تحقق ماموریت های کاری و سازمانی است و به خوبی میتوان این رویکرد را در شیوه مدیریتی مدیرعامل جدید پایانه های نفتی مشاهده نمود. در کنار تحقق مسئولیت اجتماعی در ابعاد گوناگون و توجه خاص شرکت پایانه های نفتی به حوزه های پیرامونی ، تبیین چشم اندازی مدون برای توسعه ورزش پایانه ها ، به عنوان یک رویکرد مدیریتی مشهود است.

برگزاری مسابقات و ویژه برنامه هایی که برای اولین بار در خارگ برگزار می شد و حتی اسم آشنایی هم نداشتند(بامپربال ، واتربال ، فوتبال صابونی ،انگری بردز،بیگ بنگ و …) ، اما با استقبال همراه شدند ، نوید ظهور تفکراتی نوین را در خارگ می دهد که می تواند آینده ای روشن را در ابعاد گوناگون رقم بزند.خارج شدن از رویه های معمول برگزاری جشنواره ها و مسابقات و بهره گیری از ایده های نو ، شاید مثبت ترین‌ پیامد برگزاری این جشنواره باشد که برای پی بردن به منشأ آن باید به یک نکته توجه کرد: در پشت زمینه برگزاری این جشنواره و المپیاد شاهد افرادی به عنوان تیم اجرایی بودیم که بی چشم داشت و با تلاشی وصف ناپذیر ، ناممکن ها را ممکن می سازند. بسیاری به نوبه خود دست به دست هم دادند تا این جشنواره لبخند رضایت را بر لبان اهالی قدرشناس خارگ بنشاند. از حلقه اولیه تیم اجرایی جشنواره و مجموعه امور ورزش گرفته تا حلقه های بعدی متشکل از پرسنل ادارات مختلف پایانه ها و عوامل اجرایی و شهروندانی که با عشق و علاقه هر یک به نحوی نقشی را ایفا می کردند تا حال خوبی را به همشهریانشان ببخشند. بهرروی این جشنواره را می توان به مثابه نقطه ای روشن در تاریخ ورزش خارگ ثبت کرد. چقدر که خارگ حال خوب این جشنواره نیاز داشت …

گزارش تصویری / عکاس: مرتضی زنگنه

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.