• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
1

پیرلو: برد مهمی مقابل میلان کسب کردیم

  • کد خبر : 17275
  • 18 دی 1399 - 17:52
پیرلو: برد مهمی مقابل میلان کسب کردیم
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در پیروزی مقابل میلان صدرنشین ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در پیروزی مقابل میلان صدرنشین ابراز رضایت کرد.

آندره‌آ پیرلو در پی برتری ۳ بر یک شاگردانش در خانه میلان در چارچوب هفته شانزدهم سری A ایتالیا و صعودشان به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: برد مهمی برای ما بود. ما توجهی به نتایج تیم‌های بالای جدول نداشتیم و تنها روی کار و پیشرفت خودمان تمرکز کرده بودیم. تا چند ماه دیگر هم خواهیم فهمید کجای جدول خواهیم بود. مهمترین چیز، روحیه تیمی است که می‌خواهد بازی را تحت‌کنترل خود داشته باشد، به خصوص در این دیدار و در زمین صدرنشین کنونی سری A ایتالیا.

وی همچنین در خصوص قرار دادن فدریکو کیه‌زا مقابل تئو هرناندس، مدافع فرانسوی میلان اظهار داشت: ایده این بود که هرناندس را تحت‌فشار قرار دهیم و اجازه ندهیم او به مانند بازی‌های اخیر آزادانه در کارهای هجومی هم شرکت کند و برای این کار کیه‌زا را مقابلش قرار دادیم، بازیکنی که در موقعیت‌های تک به تک خوب کار می‌کند. کیه‌زا بازیکنی است که می‌تواند تیم را به یک‌سوم زمین حریف ببرد. پست او ممکن است تغییر کند، اما نقش او در زمین تغییری نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس همچنین درباره مهاجم آرژانتینی‌ که گل اول بانوی پیر را با پاسی پشت‌پا برای فدریکو کیه‌زا ساخت، خاطرنشان کرد: ما تنها نیاز داریم که دیبالا به آمادگی جسمانی لازم برسد چون هنوز صد درصد آماده نیست. پائولو هنوز مشکلات فیزیکی دارد و هنور در بهترین فرم و شکل خود نیست.

پیرلو در پایان در مواجهه با پرسشی درباره احتمال تمدید قرارداد دیبالا گفت: صحبت در این مورد به حیطه وظایف من مربوط نمی‌شود. من دخالتی در قراردادها نمی‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=17275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.