• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

پیشنهاد سردار آزمون و علی قلی زاده به استقلال/ بازیکن چلسی رد شد!

  • کد خبر : 83792
  • 22 بهمن 1401 - 19:49
پیشنهاد سردار آزمون و علی قلی زاده به استقلال/ بازیکن چلسی رد شد!
بام: سرمربی تیم فوتبال استقلال پیشنهاد جذب سردار آزمون و علی قلی زاده را به مدیران این باشگاه داد و بازیکنی با سابقه بازی در تیم چلسی را رد کرد!

به گزارش خبرنگار بام، کار تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات زمستانی هنوز به پایان نرسیده است. این باشگاه به دنبال جذب یک هافبک بازیساز است و گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: اعتقاد داریم تیم ما تیم خوبی است و نهایتاً باید یک یا دو نفر اضافه کنیم. دیدیم تیم طوری بسته شده است که سقف پر شده است و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. حتی اگر بازیکنی را کنار بگذاریم و پولش را بدهیم، سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد. قانون می‌گوید اگر توافق طرفین نباشد و فسخ بشود، حتی اگر بازیکن بیرون بگذارید جایی خالی نمی‌شود.

فتح الله زاده افزود: ممکن است یک بازیکن تخلفاتی کرده باشد که بر اساس قراردادش، یکطرفه فسخ کنیم. برای سیاوش یزدانی این کار را کردیم. به دلایلی که خودمان می‌دانستیم. تخلفات او انضباطی است. یزدانی از بازیکنان خوب است ولی به لحاظ قراردادی این تخلفات بود.

مدیرعامل استقلال با اشاره به نفراتی که خودش به ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم معرفی کرده بود، تاکید کرد: فقط یک جا داریم. سه، چهار بازیکن در پست هافبک بازیساز را به ساپینتو معرفی کردم. تیم ما فقط یک نفر نیاز دارد. حتی در اینها بازیکنی بود که در چلسی و اورتون بازی کرده بود. ساپینتو گفت تیم ما نیاز به آرامش دارد و می‌خواهم بازیکنی بیاوریم که به ما خیلی کمک کند. دیدم حرفش منطقی است. آنهایی که آوردم را پس زدم! الان هم سه، چهار بازیکن دارم. منتظرم ببینم ساپینتو چه کسی را می‌گوید.

فتح الله زاده که با برنامه «شبهای فوتبالی» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: ساپینتو حتی سردار آزمون و علی قلی زاده را به من پیشنهاد داد ولی چون تیم داشتند نمی‌توانستیم آنها را بگیریم. در اروپا هزار بازیکن خوب و آزاد وجود دارند. منتظرم ساپینتو یکی را به من معرفی کند تا او را بگیریم. تا دو روز آینده جلسه‌ای خواهیم داشت و یکی را انتخاب می‌کنیم. مشکل خرید ندارم و منتظرم به من معرفی کند.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: تا روز یکشنبه جلسه‌ای با ساپینتو می‌گذاریم و یک بازیکن را اضافه می‌کنیم. من مشکل گرفتن بازیکن ندارم. حتی به ساپینتو گفتم اگر خودش بازیکنی به ما معرفی کند بهتر است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.