• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در لرستان

  • کد خبر : 73409
  • 26 فروردین 1401 - 3:09
پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در لرستان
بام نیوز: مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: رگبار خفیف و پراکنده باران، رعد و برق و احتمال تگرگ در روزهای آینده برای این استان قابل انتظار است.

به گزارش بام نیوز بهروز مرادپور روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: بالا بودن ضرایب ناپایداری و حاکمیت شرایط همرفتی از پنجشنبه شب تا پیش از ظهر شنبه در استان پیش بینی می شود و بر این اساس ابرناکی، رگبار خفیف و پراکنده باران، رعد و برق، افزایش سرعت وزش و وقوع تندبادهای لحظه ای،احتمال رگبار تگرگ، خیزش گرد و غبار و کاهش میدان دید افقی در استان انتظار می رود.

وی ادامه داد: این مخاطرات در خرم آباد، ازنا، سلسله، الیگودرز، ایمان آباد، بدرآباد، بروجرد، پلدختر، دورود، رومشکان، دلفان، کوهدشت، شول آباد، سیلاخور، سراب دوره، سپید دشت و ریمله پیش بینی می شود.

مرادپور بیان کرد: اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها، احتمال اختلال در مسیرهای مواصلاتی، احتمال جاری شدن رواناب در مسیل ها، آسیب به نهال ها و شکستن درختان، خسارت به سازه های موقت مانند گلخانه ها، تابلوهای تبلیغاتی، کاهش میدان دید افقی و کیفیت هوا از دیگر مخاطرات این سامانه به شمار می رود.

وی عنوان کرد: احتیاط در سفرهای برون شهری، عبور از کنار مسیل ها، محدودیت در فعالیت های کوهنوردی و احتیاط در جابجایی عشایر کوچ رو، خودداری از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان در هنگام بروز گرد و غبار توصیه می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=73409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.