• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

پیکر کوهنورد مفقود گیلانی پیدا شد

  • کد خبر : 62059
  • 17 آبان 1400 - 22:46
پیکر کوهنورد مفقود گیلانی پیدا شد
بام نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از پیداشدن پیکر اسماعیل جاویدی لیفشاگرد از کوهنوردان مفقودی در ارتفاعات سیاهمزگی شهرستان شفت خبر داد.

امیر مرادی غروب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز افزود: پیکر این کوهنورد امروز در منطقه آیینه روبار روستای خرمکش در مسیر رودخانه سیاهمزگی توسط نیروهای بسیج کشف و توسط امدادگران هلال احمر به نیروی انتظامی شهرستان شفت تحویل شد.

وی یادآور شد: متوفی به همراه ۶ نفر از دوستان خود بدون مجوز و هماهنگی با هیات کوهنوردی استان در شرایط نامساعد جوی به منطقه ییلاقی بالادست روستای خرمکش عزیمت کرده بود که روز جمعه گذشته هنگام برگشت در مسیر رودخانه شلم بیجار در رودخانه سقوط کرد.

وی ادامه داد: البته ۶ نفر همراه دیگر این کوهنورد شب گذشته از منطقه مذکور (شلم بیجار) توسط نیروهای هلال احمر از مسیر طارم – زنجان به محل سکونتشان انتقال داده شدند.

به گزارش بام نیوز، هواشناسی گیلان برای روزهای چهارشنبه تا جمعه گذشته، هشدار نارنجی صادر و بارندگی شدید و یا خیلی شدید را طی روز پنجشنبه تا جمعه در استان پیش بینی کرده بود .

امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز قبل از شروع بارندگی ها در گفت و با خبرنگار بام نیوز از مردم خواست تا به هشدارها و اخطارها توجه کنند و در زمان فعالیت این سامانه بارشی از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند.

وی همچنین توصیه اکید کرده بود فعالیت های حوزه گردشگری و کوهنوردی طی مدت فعالیت این سامانه بارشی متوقف شود.

شهرستان شفت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

در سیلاب اخیر ۲۹ مهرماه گذشته در شهرهای ماسال و صومعه سرا نیز ۲ نفر براثر طغیان رو خانه و سقوط در رودخانه جان خود را از دست دادند .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=62059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.