• امروز : پنجشنبه, ۱۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 7 March - 2024
کل اخبار 24601
4

چرا تیم فوتبال بانوان بوشهر به کنگان منتقل شد؟

  • کد خبر : 4339
  • 13 آبان 1399 - 1:26
چرا تیم فوتبال بانوان بوشهر به کنگان منتقل شد؟
بام نیوز: رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر توضیحاتی را در خصوص انتقال تیم بانوان بوشهر به کنگان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام، امیرحسین محتشم در خصوص علت واگذاری امتیاز تیم بانوان بوشهر به کنگان اظهار داشت: توافق نامه‌ای در تاریخ ۹۸/۹/۲۶ بین هیأت فوتبال استان بوشهر و باشگاه سینا بوشهر نوشته شد که تا پایان لیگ برتر بانوان اعتبار داشت. در بند ۲ این توافق نامه آمده بود باشگاه سینا در پایان فصل هیچ ادعایی نسبت به امتیاز تیم در لیگ برتر ندارد. در بند ۳ گفته شده حامی مالی این تیم (شرکت ساختمانی بناساز حافظ) هزینه پیش بینی شده بابت حفظ، نگهداری و شرکت در مسابقات را باید به حساب این تیم واریز کند تا توسط هیأت هزینه‌های جاری، قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

وی ادامه داد: در تاریخ ۹۸/۱۰/۱۷ باشگاه سینا نامه‌ای خطاب به هیأت فوتبال می زند که به استناد مفاد مندرج در تفاهم نامه این باشگاه توان تیم داری و ادامه فعالیت در لیگ برتر بانوان را ندارد. مطابق آن بنده نامه ای خدمت جناب کشوری می زنم و اعلام می کنم از این پس این تیم تحت عنوان نماینده بوشهر و مورد حمایت هیأت فوتبال کار را ادامه می دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با رادیو روزش تصریح کرد: کلیه باشگاه‌ها باید دارای پروانه، اساسنامه و ثبت شده باشند. همچنین باید پروانه باشگاه تمدید شده باشد که تا امروز هیچ اقدامی نسبت به آن نشده، اساسنامه ندارد، ثبت شده نیست و هزینه‌ای که باید طبق بند ۳ تفاهم نامه پرداخت می‌شد را پرداخت نکرده است. حالا دوستان به چه چیزی اعتراض دارند، بنده هم متوجه نمی شوم! آیا کار غیر قانونی انجام داده‌ام؟!

محتشم افزود: با توجه به اینکه هیأت فوتبال نمی‌تواند تیم داری کند، حتماً باید امتیاز تیم را در استان نگه می‌داشت که هیچ کس جز کنگان حاضر نشد این کار را انجام دهد. در نهایت مجبور شدیم امتیاز را به کنگان منتقل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.