• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

چهار ملی پوش قزوینی در اردوی تیم ملی سنگ نوردی

  • کد خبر : 85718
  • 20 اردیبهشت 1402 - 21:51
چهار ملی پوش قزوینی در اردوی تیم ملی سنگ نوردی
بام: دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قزوین گفت: ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سنگ نوردی سرعت با حضور چهار ملی پوش قزوینی از امروز در نیشابور آغاز شد.

کاظم حاجی حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار بام، اظهار کرد: رضا، مهدی و میلاد علیپور به همراه امیررضا کرم زاده ملی پوشان قزوینی حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی به منظور حضور در مسابقات بازی های آسیایی هستند.

وی با بیان اینکه رضا و میلاد علیپور با پایان رقابت های جام جهانی اندونزی به اردوی نیشابور اضافه شده اند، تصریح کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی سنگنوردی سرعت به منظور حضور قدرتمند ایران در رقابت های انتخابی المپیک است و عملکرد و ثبت رکوردهای مناسب در مسابقاتی نظیر مسابقات قهرمانی آسیا می تواند شانس حضور قهرمانان این رشته در المپیک را افزایش دهد.

وی با اشاره به آمادگی خوب رضا و میلاد علیپور برای حضور در رقابت های سنگنوردی المپیک، تاکید کرد: ترکیب مسابقات سه رشته سرطناب، بولدرینگ و سرعت با یکدیگر در مسابقات المپیک گذشته دلیلی شد تا رضا علیپور نتواند در این رقابت حضور داشته باشد و مدالی خوش رنگ را از دست دهد.

به گفته وی، امیدواری زیادی برای موفقیت رضا و میلاد علیپور در بازی های آسیایی و در نهایت المپیک داریم و حضور در تمرینات آماده سازی نیز می تواند بر روند آماده سازی این قهرمانان بیافزاید.

حاجی حسنی اضافه کرد: رضا علیپور عنوان بهترین ورزشکار غیر المپیکی جهان را نیز در کارنامه خود دارد.

اردوی آماده سازی تیم ملی سنگ نوردی سرعت تا روز جمعه در نیشابور ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.