• امروز : پنجشنبه, ۱۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 7 March - 2024
کل اخبار 24609
0

چگونه غذا بخوریم که در کوه احساس گرسنگی کمتری کنیم؟؟

  • کد خبر : 28351
  • 05 اسفند 1399 - 8:49
چگونه غذا بخوریم که در کوه احساس گرسنگی کمتری کنیم؟؟
بام نیوز: اگر به دنبال ماده غذایی هستید که آن را با احساس خوبی بجوید، می‌توانید از بادام استفاده کنید.

با مصرف این مواد غذایی در وعده های قبل از صعود یا حین کوهنوردی ، ولع مصرف غذایتان را کاهش دهید

بادام

اگر به دنبال ماده غذایی هستید که آن را با احساس خوبی بجوید، می‌توانید از بادام استفاده کنید. بادام سرشار از آنتی‌اکسیدان است و بادام باعث می‌شود که مدت زمان طولانی‌تری احساس سیر بودن داشته باشید و به کاهش وزنتان نیز کمک می‌کند و همچنین برای پوست بسیار مفید است. این مغزدانه ی چرب دیر معده را ترک می کند و حس سیری دراز مدت بدنبال دارد. ولی حواستان باشد که هرچیزی را برای موثر بودن باید در مقدار کم مصرف کنید. گرچه در این بین همه مغز دانه های چرب مثل پسته، گردو و فندق کمک کننده اند.

بلغور جو دو سر

چه چیزی بهتر از این که برای شروع روز خود از این ماده غذایی خوشمزه و مقوی استفاده کنید و در تمام طول روز شما را پر نگه دارد. بلغور جو دو سر به آرامی هضم می‌شود و به همین دلیل باعث می‌شود شما خیلی دیر احساس گرسنگی کنید و به غذاهایی که می‌بینید اشتیاقی نشان ندهید. ضمنا این نوع غلات حس تمایل به مصرف شیرینی جات را در شما کم می کند.

قهوه

خوردن یک فنجان قهوه در شروع روز کاری است که خیلی‌ها به آن علاقه نشان می‌دهند. قهوه علاوه بر اینکه به از بین رفتن خواب آلودگی اول صبح به شما کمک می‌کند،‌ می‌تواند متابولیسم بدنتان را هم افزایش می‌دهد. قهوه حتی باعث می‌شود شما مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید. این نوشیدنی پرطرفدار، دارای مزایای زیادی است، اما فراموش نکنید هر چیزی به اندازه متعادلش خوب است.سعی کنید قهوه دم شده و نه نسکافه را با شیر کم چرب نه خامه ، میل کنید.

سالمون

برای همه‌ی طرفداران غذاهای دریایی، سالمون یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. سالمون دارای هورمون لپتین است که اشتهای شما را کم می‌کند. سالمون راحت پخته می‌شود و در کنار همه‌ غذاها می‌توانید از آن استفاده کنید پس ارزش امتحان را دارد. در مجموع ماهی های چرب مفید مثل سالمون ، ساردین، تون، قزل آلا مواردی هستند که بسیار برای شما مفید است.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28351
  • نویسنده : مائده اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : کانال اکیپ کوهنوردی پاکوب گرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.