• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

کاپیتان از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرد/ مصدومیت کار دست استکی داد

  • کد خبر : 67639
  • 14 دی 1400 - 19:45
کاپیتان از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرد/ مصدومیت کار دست استکی داد
بام نیوز: کاپیتان تیم ملی هندبال به دلیل مصدومیت از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرد.

به گزارش بام نیوز، پنجمین دوره اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال مردان ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از روز دوازدهم تا بیستم دی ماه دنبال می‌شود.

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمد علی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد، سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی، محمد رضا اورعی و احسان ابویی نفرات دعوت شده از سوی مانوئل فرناندز در این اردو هستند.

همچنین کیوان صادقی (مدیر فنی)، محسن طاهری(مربی)، مسعود ظهرابی(مربی)، فرید علی مرادی (مربی دروازه‌بانان)، علی بخشی (کارشناس تغذیه و فیزیوتراپ) و ناصر سلیمی (آنالیزور و سرپرست تیم) به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال ایران حضور دارند‌.

الله‌کرم استکی که در روزهای اخیر به شدت تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کرد و اخیراً با الاهلی قطر به توافق رسیده بود اعلام کرد به دلیل عدم آمادگی کافی و مصدومیت‌های جزئی نمی‌تواند در خدمت تیم ملی باشد. وی در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور داشت، اما در ادامه به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب مدنظر مانوئل قرار بگیرد. وی درخواست کناره‌گیری خود را برای سرمربی تیم ملی ارسال کرد و این موضوع مورد موافقت فرناندز هم قرار گرفت.

 تیم ملی هندبال خود را برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی‌ماه لغایت یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تیم ملی ایران در گروه B این رقابت‌ها با عربستان میزبان، استرالیا و هند هم‌گروه است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=67639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.