• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

کدام رشته‌های ورزشی در زنجان تعطیل شد

  • کد خبر : 49016
  • 08 مرداد 1400 - 19:16
کدام رشته‌های ورزشی در زنجان تعطیل شد
بام نیوز: با تغییر رنگ مجدد برخی از شهرستان‌های استان زنجان، رشته‌های ورزشی که در گروه‌های ۲، ۳ و ۴ قرار دارند، تعطیل شد.

فعالیت رشته‌های ورزشی در استان زنجان که به صورت کج‌دار و مریز دنبال می‌شد، با تغییر رنگ کرونایی و قرمز شدن شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده دوباره به حالت تعطیلی درآمد تا باز هم شاهد راکد ماندن فعالیت‌های ورزشی در راستای حفظ سلامت بیش از پیش هم‌استانی‌ها باشیم.

طبق گروه‌بندی اعلام شده، فعالیت رشته‌های ورزشی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده از دوم مردادماه به حالت تعطیل درآمده است و فقط رشته‌هایی که در گروه اول این جدول قرار دارند، قادر خواهند بود با رعایت پروتکل‌های ورزشی به فعالیت در این زمینه ادامه دهند.

با توجه به این گروه‌بندی، رشته‌های تنیس، تیراندازی (اهداف پروازی در فضای باز)، تیر و کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون‌بوت)، کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، دوچرخه‌سواری (به جز کوهستان)، استخر روباز و دوچرخه‌سواری کوهستان در گروه اول قرار داشته و مجاز به فعالیت هستند.

در گروه دوم این جدول، رشته‌های اسکواش، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز، شطرنج، شمشیربازی، ورزش‌های سه‌گانه، وزنه‌برداری، بدنسازی و پرورش‌اندام، تیراندازی سالنی، بدمینتون، اسکیت، فوتبال و فوتسال، ورزش‌های روستایی، والیبال و قایقرانی (دراگون‌بوت) قرار داشته و مجاز به فعالیت نیستند.

همچنین در گروه سوم این جدول، رشته‌های مربوطه به انجمن ورزش‌های رزمی، بسکتبال، بوکس، بیماری‌های خاص، شنا (استخرهای سرپوشیده) و پارک‌های آبی، تکواندو، ورزش جانبازان و معلولان، جودو، ژیمناستیک، هاکی، کاراته، کبدی، کشتی، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، ورزش نابینایان و ناشنوایان، نجات غریق، هندبال، ورزش‌های رزمی، ووشو و ورزش‌های زورخانه‌ای قرار دارند که همانند گروه دوم در این ایام و در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود.

گفتنی است، با توجه به اینکه رشته‌های زیادی زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی و همگانی قرار دارد، مقرر شده است این رشته‌ها در گروه چهارم قرار گرفته و به صورت ویژه بررسی شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=49016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.